22 mar 2014

Valentina Frione [Wywiad]

Dziś mam dla was wywiad z Valentiną Frione,który przeprowadziła strona eska.pl.Jest on na temat sposobów Valen na świetny wygląd i samopoczucie!Valentina Frione w serialu Violetta gra Jackie - nauczycielkę tańca w studio On Beat. Wiele dziewczyn oglądających Violettę podziwia styl ślicznej aktorki!
 
P: Jakie niezbędne ubrania powinny znaleźć się w szafach dziewczyn w Twoim wieku?
Buty i unikalne dodatki. Te części garderoby zawsze coś mówią o człowieku, definiują Twój własny styl, wyróżniają Cię z tłumu. 

P: Kto jest najlepiej na świecie ubraną gwiazdą i dlaczego?
Myślę, że Anne Hathaway, bo ma swój własny styl, jej stroje są odważne, poza tym jest zawsze elegancka i stylowa. 

P: Masz ulubionego projektanta? 
Jestem szczęściarą, bo moja rodzina pracuje w przemyśle modowym. Mój dziadek, Donato Delego, pomógł stworzyć haute couture w Argentynie. Moja mama prowadzi szkołę mody i uczy profesjonalistów – projektantów i stylistów. To mama jest moją modową inspiracją.

P: Czy akcesoria to istotny element w Twojej garderobie? 
Uwielbiam dodatki! Moja szafa jest ich pełna. 

P: Kiedy idziesz na zakupy, wybierasz sieciówki czy znanych projektantów? 
I to i to. Kupuję ciuchy, które mi się podobają bez względu na metkę czy nazwisko projektanta. 

P: Lubisz, kiedy torebka pasuje do butów? 
Oczywiście. 

P: Jakie kolory wybierasz w swoich stylizacjach? 
Czerń i złoto. 

P: Jak określiłabyś swój styl? 
Glamour połączony z elegancją. 

P: Jak dbasz o włosy? 
Staram się chodzić do fryzjera regularnie. Tam zawsze zadbają o to, żeby moje włosy były zdrowe. 

P: A paznokcie? 
Robię manicure raz w tygodniu! 

P: Na jaki kolor lubisz malować paznokcie? 
Myślę, że białe. 

P: Jak dbasz o skórę? 
Używam podkładów i kremów nawilżających, a także peelingu. Krem do opalania jest kluczem do sukcesu. 

P: Jaki kosmetyk masz zawsze w torebce? 
Korektor i tusz do rzęs. 

P: Jaka jest Twoja tajna broń w makijażu?
Zawsze używaj produktów dobrej jakości. 

Podoba wam się wywiad?Lubicie Jackie?

1 komentarz:

  1. Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz:| " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00|Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń