24 mar 2014

Nie wiem co ze sobą zrobić!-Lodovica

Lodovica Comello już od jakiegoś czasu prowadzi własnego bloga{link}.Dodaje tam róźne wpisy o sobie,modzie,dzieciństwie.Postanowiłam,że niektóre postaram wam się mniej więcej przetłumaczyć i dodawać na bloga co wy na to?No,więc zapraszam do artykułu,który jest w rozwinięciu posta :)

Immagine
Konflikt dzisiaj,środa, tzn. 05 marca: dlaczego, jak mam dzień wolny, nigdy nie wiem, jak do diabła zabić czas? Dlaczego nie mogę złamać pola wyboru w ogóle, chciałabym powiedzieć, że chce swój wolny czas poświęcić swoim rzeczom, ale gdy nadejdzie czas….. całkowita pustka?!? Wśród innych rzeczy takich jak w domu, niedawno pokazywałam słabość. Jestem z powrotem w moim domu w Buenos Aires po miesiącach nieobecności, a wierzcie mi, że musiałabym dużo robić w domu….. ale nie! Zawsze szukam działalności, która jest lepsza, bardziej wydajna! Gdy tak myślę i się koncentruje, co by tu zrobić, czas upływa. Przyjeżdżam o 20 i jest już za późno, żeby cokolwiek zrobić! :O Jestem teraz typem osoby, która wstaje o 16:30 i której jedyną wykonaną czynnością jest zadzwonienie przez skype do siostry.Być może dziś dzień ma być prosty, duży i długi Larwa dnia! Ale z tych których [chodzi o dzień- dop. redakcji] boli siedzenie, siedzenie i kłamstwa, hahahah.Robisz lub robiłeś dzisiaj coś ciekawego? Prześlę wam przytulne zdjęcie na moim tronie z piórami powszechnie nazwane „łóżko”, trzymajcie się do następnego razu

Immagine

Co sądzicie o artykule i zdjęciach?Mam dodawać takie tłumaczenia?
+ wiem,że może być kilka błędów :D

4 komentarze: