8 mar 2014

Nowe zdjęcia Martiny!

Jak po tytule widzicie,że przychodzę do was z nowymi zdjęciami naszej pierwszoplanowej idolki Martiny Stoessel!


Naaa que canchero! Gracias GAMA por el secador Compact Too Chic! Entren a ver los productos en www.facebook.com/TooChicArgentina LO MAS! 💦❤️
Tini podczas przygotowań
 

Tini z nową fryzurą

Nueva foto de Martina & Peter.

Tini z Peterem

Ah no listo, estoy en @bymarimba y LAS COSAS de invierno que hay no pueden MAS!!!!!! Ame ame ame todoooo!


Z fanami





Violetta EnVivo


Z tatą


Podobają wam się?Czekam na wasze odpowiedzi w komentarzach!

1 komentarz:

  1. Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz:| " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00|Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń