19 mar 2014

Potwierdzone konta na facebooku!

5 grudnia zrobiłam dla was post z potwierdzonymi kontami aktorów na instagramie {LINK} Teraz postanowiłam zrobić dla was post z potwierdzonymi kontami ale na facebooku!Większość z was nie wie jakie konta są prawdziwe,ponieważ nie są zweryfikowane,albo nie ma na nich wpisu od roku :( Możliwe,że to są fałszywe konta dlatego teraz mam dla was taki o to post ;) 




Martina Stoessel (Violetta) -klik
Lodovica Comello (Francesca)-klik
Clara Alonso (Angie)-klik
Facundo Gambande (Maxi)-klik
Jorge Blanco (Leon)-klik
Alba Rico (Naty)-klik
Candelaria Molfese (Camila)-klik
Ruggero Pasquarelli (Federico)-klik
Xabiani ponce de Leon (Marco)-klik
Valeria Baroni (Lara)-klik
Nicolas Garnier (Andres)-klik
Samuel Nascimento (Broduey)-klik
Pablo Sultani (Beto)-klik

Jak kogoś pominęłam to piszcie w komentarzach ;) 

3 komentarze:

  1. Mechi ominęłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz:| " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00|Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń