23 mar 2014

Wywiad z Lodo!

Lodovica udzieliła wywiadu dla Eska.pl!Mówi w nim o 3 sezonie,trasie koncertowej i o tym czy odwiedzi Polskę!Zapraszam!





Lodovica Comello wydaje debiutancką płytę Universo już 18 marca 2014. Z tej okazji udało nam się namówić serialową Franceskę by opowiedziała nam o kulisach prac nad płytą, o trzecim sezonie Violetty i o tym, czy zagra w Polsce!
ESKA.pl: Opowiedz nam trochę o płycie Universo – co Cię inspirowało, jak przebiegały prace nad nagrywaniem. Czy pisałaś teksty i muzykę do swoich piosenek?
Lodovica: Praca twórcza nad “Universo” zajęła bardzo dużo czasu i była dość skomplikowana. Mieszkałam w Argentynie, a w czasie wolnym przylatywałam do Włoch, aby nagrywać album. Teksty wszystkich piosenek napisałam ja wraz z Fabio Serri, a inspiracją dla nich były emocje, jakich doświadczałam przez ostatnie 2 lata.
ESKA.pl: Nagrywanie albumu, praca w serialu i trasa koncertowa Violetta En Vivo – i to wszystko prawie w tym samym czasie, musiało być dla Ciebie trudne. Jak udało Ci się to wszystko pogodzić?
Lodovica: To było trudne i męczące wyzwanie, na początku byłam tym trochę zdezorientowana. Później nauczyłam się jak oddzielić wszystkie te działania i w najlepszy sposób dzielić swoją energię na każdy z nich.
ESKA.pl: Która piosenka z Universo jest Twoją ulubioną i dlaczego?
Lodovica: Uwielbiam “Otro Dia Mas”, jest taka słodka i kocham ją śpiewać. Traktuje o miłości i oddaleniu, prawdziwej sytuacji, którą przeżyłam, a której każdego dnia doświadcza tak wiele osób! Ta piosenka naprawdę daje mi motywację i mam nadzieję, że inni również to tak odczuwają.
ESKA.pl: Czy jest ktoś, z kim chciałabyś zaśpiewać w duecie albo zagrać w jednym filmie?
Lodovica: Jest wielu włoskich artystów, których podziwiam. Bardzo chciałabym pracować razem z: Jovanottim, Elisą, Cesarem Cremonini… a jeśli mogę marzyć i nie popaść w przesadę, chciałabym zagrać w duecie z Johnem Mayerem lub Chrisem Martinem!
>>> Violetta – wybierz swoją ulubioną piosenkę z serialu!
ESKA.pl: Gdybyś nie była piosenkarką i aktorką – czym zajmowałabyś się w zyciu?
Lodovica: Sądzę, że zostałabym pisarką. Kocham pisać opowiadania, więc kto wie… może pewnego dnia wydam własną książkę!
ESKA.pl: Twoja bohaterka, Francesca, ma prawie tak wielu fanów jak serialowa Violetta. Gdyby to od Ciebie zależało, kogo zagrałabys w serialu? Czy byłaby to Francesca, czy ktoś inny? Być może Ludmila?
Lodovica: Inspirujące i fascynujące byłoby zagranie przeze mnie postaci negatywnej. Myślę, że to pozwala aktorowi na większą dowolność w grze i kształtowanie postaci tak, jak chcesz. To bardzo zabawne! Chciałabym tego doświadczyć, ale tylko jeden raz, ponieważ wolę jednak grać Francescę – naprawdę kocham tę postać!
ESKA.pl: Kiedy serial Violetta się skończy, czy zamierzasz się skoncentrować na muzyce, czy też może jednak poszukasz roli w kolejnym serialu? A może miałabyś ochotę zagrać w filmie kinowym?
Lodovica: Bez wątpienia…Będę podążała za moją pasją, moją muzyką! I oczywiście nie pogardziłabym zagraniem w filmie pełnometrażowym!
ESKA.pl Jest wiele seriali dla nastolatków, jednak to Violetta bije rekordy popularności na całym świecie. Jak sądzisz, dlaczego ludzie pokochali akurat tę produkcję?
Lodovica: Sądzę, że prawdziwy powód to wielka miłość pomiędzy obsadą, to się czuje: kochamy się nawzajem, uwielbiamy ze sobą pracować! Myślę, że nasi fani też to czują!
ESKA.pl: Co nas czeka w trzecim sezonie Violetty? Czy możesz uchylić dla nas rąbka tajemnicy?
Lodovica: Usłyszycie piękne piosenki, zobaczycie nowe związki … ale niestety nie mogę zdradzić Wam nic więcej!
ESKA.pl: Planujesz trasę koncertową promującą Universo. Czy jest szansa, że wystąpisz w Polsce?
Lodovica: Tak, chciałabym już teraz być w trasie! Całkiem możliwe, że wkrótce się zobaczymy!
ESKA.pl: Dziękujemy i zapraszamy do Polski!

Podoba wam się wywiad?Cieszycie się?

1 komentarz: