28 mar 2014

Sesja zdjęciowa Martiny !

Martina miała ostatnio sesje zdjęciowe robione od razu po sobie. Gwiazda jest pewnie przemęczona ciągłymi sesjami, ważnymi spotkaniami, a teraz dodatkowo nagrywaniem odcinków do 3 sezonu "Violetty". Jednak nasza kochana Martina się nie poddaje. Zawsze możemy zobaczyć ją z uśmiechem na twarzy. To wszystko sprawia jej wielką przyjemność. Dlatego dziś przychodzę do was ze zdjęciami z nowej sesji Martiny ! 

 Pewnie pamiętacie sesje do magazynu "CARAS"(post) a później "Gente"(post). Tym razem Tini pozowała specjalnie dla 'Clider' - czyli kliniki dermatologicznej. Wiem że to trochę dziwne, ale wcześniej Martina ją parę razy odwiedzała, oraz robiła sobie małe zabiegi twarzy. 
Dla przypomnienia, to parę fotek z poprzedniego spotkania w tej klinice :


Możemy na powyższych zdjęciach zobaczyć lekarkę która daje upominki Tini. To ona pracuje właśnie w tej klinice. Była również obecna na tejże sesji zdjęciowej i pozowała wraz z Martiną !
Oto parę zdjęć, ale jest ich niestety, naprawdę mało.

Back del photoshoot para “Clider”
Backstage of the photoshoot for “Clider”

Martina para el shoot de “Clider”.

    

Wydaje mi się że zdjęcia są robione po to, aby wypromować tą klinikę. Martina jest tak jakby jej twarzą :) 

Podobają wam się te zdjęcia? Waszym zdaniem Martina ładnie wyglądała? Mi osobiście bardzo na tej sesji podoba się jej ubiór !


3 komentarze:

  1. Mi się jej ubiór nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz:| " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00|Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń