16 mar 2014

Gify z tekstami! ♥

Hej!Dziś znów powracam do was z gifami z tekstami!Na asku już się wypytywaliście kiedy następne,więc postanowiłam poszukać jakiś gifów i dołączyć do nich tekścik :)

-Uważasz,że mam dziwy styl?!
-No!Wyglądasz jak pajac!



-to twoja wina!
-Nie twoja!


-O boziu lizak!Kocham lizaki!Dziękuje!!
Leonetta

-I to się nazywa taniec!


-Camila-Ale ona nieładna
Lara:Oni mnie obgadują.Jak myślisz,co mówią?
Leon-Pewnie ze jesteś ładna :D


-Auu ktoś mnie uderzył pałeczką!


Ludmiła:Ona nigdy nie będzie z tobą
Tomas:Jeszcze zobaczysz


-Ale on ładnie śpiewa ♥


-i ramiona!


-Znów nie odbiera!Jej strata


-Zdrowie!


-Które ładniejsze?


-Jejciu jakie śliczne buty!


-Ale musisz wybrać jedne!


-To te białe


-Nie Cami!Czarne lepsze!


-Obydwa są ładne!


-Tak!Są śliczne!


-A mi się żadne nie podobają!


-Mogę cos powiedziec?


-Ty się już lepiej nie odzywaj na ten temat!


-Idealnie!


-Diego co ty tu robisz?!Obudziłeś mnie!


Podobają wam się?Która scenka najbardziej?Mi bardzo spodobały się gify ze scenką z butami ahaha a wam?

7 komentarzy:

  1. Skąd je bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze jest to: " Znów nie dobiera! Jej strata " Cudne. zapraszam do mnie: http://leonetta-auslly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super! ale 2 gify mi się nie załadowały ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. ten z Leonem! haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"| On powiedział "nie".| Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.| Znowu powiedział "nie".| Zapytała wiec jeszcze raz:| " Jestem w twoim sercu?"| Powiedział "nie".| Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś| płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".| Smutne - pomyślała i odeszła.| Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,| kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,| tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,| jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,| tylko umarłbym z tęsknoty."| Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że| Cię kocha.| Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim| życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy| telefonie albo w szkole.| Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się| tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w| 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.| Jutro rano ktoś Cię pokocha.| Stanie się to równo o 12.00.| Będzie to ktośznajomy.| Wyzna Ci miłość o 16.00|Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam

    OdpowiedzUsuń