30 mar 2014

Gify z tekstami!

Na dziś przygotowałam dobrze znane przez was gify z tekstami :) Widzę,że je polubiliście i ktoś nawet napisał,że wchodzi na tego bloga tylko dla zdjęć i gifów z tekstami.Dlatego z tego powodu postaram się je dodawać częściej.Mam także do was prośbę.Gdy natkniecie się albo znajdziecie jakiś fajny gif,którego jeszcze nie było wyślij link do nas na aska  *ASK* lub wyślij e-mailem na adres karolinamartyna123@gmail.com. Będę baardzo wdzięczna.A teraz zapraszam was na gify!

-Zapowiada się na deszcz



-Ale tu ładnie


-Czemu się bije?!


-No rób to zdjęcie


-Jak to nie umiesz?!Jak można nie umieć zrobić zdjęcia




-Patrz ktoś idzie.Może ci pomoże


-Ale ładnie śpiewa ten Leon
-Wyłącz to!


-O Leon na mnie patrzy!Poprawie włosy!


-ja też poprawie


-I raz,dwa,trzy,cztery


-Ja też umiem pstrykać


-jest zasięg!
gg.gif

-No już do roboty!


-haha to łaskocze


-Nie tak prędko



-Mam ładniejsze buty!


-Co?!Nie będzie 4 sezonu?


-Leon ze mną zerwał :c


-ładne mam ząbki?takie bielutkie
-Leon ja do ciebie mówie!
image

-Ale wiatr!


-no heej


-Co u ciebie
-ok


-Chcesz?haha żarcik nie dam!
lodovica comello violetta gif

-Czemu on jeszcze nie dostał tego sms!
facundo gambande y alba rico gif

-Co?Jaka pizza z papryczką chili?Ja zamawiałam z kurczakiem!
lodovica comello francesca gif


Podobają się?

5 komentarzy:

  1. Heh!
    Niektóre z nóg zwalają xD
    Czekam na kolejne gify bo też tu pi nie przychodzę :)
    U was są zawsze najlepsze ♥
    Dawać kolejnego posta bo jak nie to udusze
    Angel

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio !!! Zapraszam też do siebie violetta-tini-steossel.blogspot.com I tak wg EXTRA blog <3

    OdpowiedzUsuń