2 sty 2014

Gify z tekstami

I zapraszam do oglądania kolejnych gifów z tekstami!

-Papapap


-Leon nie krzycz mi do ucha


-Widzę cię!


-Jesteście kochani!


-Fuu nie dotykaj mnie


Violetta:Jednak nie przyjdę
Leon:Ojej


-Przepraszam,że nie przyszłąm


-Impreza!


-Tańczymy!O tak!
taniec radosci xd

-Leon co ty tu robisz?
-Nic a ty?
-Też nic
violetta sonha com o leon 2

Leon:Lara masz ładną bluzkę
Fran:A ja mam pyszny soczek
Nuevos personajes de Violetta 2

-Leon spać mi się chce


Podobają się?

6 komentarzy:

  1. Tak są super
    Ale tak z innej beczki to jak się ustawia blokadę kopiowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. wejdź na stronę profilki.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 9 tam gdzie oni tańczą , super jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bardzo że mi zepsułaś ucho miałam na fulla obeszło by się bez hohoho -,- idiotko

    OdpowiedzUsuń