3 sty 2014

Twitcam z Valerią Baroni [ZAPOWIEDŹ]

Nasza Valeria (Lara) zapowiedziała Twitcam.Jak już pisałyśmy postanowiła ona warunek,że musi być 200.000 polubień i obserwacji.Jeśli dojdzie do tego zorganizuje twitcam z nią.Nie podała niestety jeszcze ani daty ani godziny,ale mamy nadzieje,że odbędzie się on niedługo ;) Na twitterze napisała,że ma nam wiele do powiedzenia oraz,że TC już wkrótce.Wiele z was jej nie lubi,ponieważ rozbija ona związek Leonetty,ale na żywo taka nie jest.Naprawdę jest pewnie przesympatyczną dziewczyną.Tak samo jak z Diego.Prywatnie nie jest on taki zły jak we "Violetcie".Po prostu ma taką role i tyle.Ja oczywiście (jeśli będzie mi pasowało) będę na tym TwitCamie i w oddzielnym poście będę was informować o wszystkim,jak zawsze.A wy wpadniecie? Myślicie,że co Val ma nam do powiedzenia?



Se viene Twitcam muy pronto! Muchas cosas para contarles 👏👏👏👏😬😬



W przetłumaczeniu: Twitcam już wkrótce!Mam wiele do opowiedzenia.

5 komentarzy:

  1. Super blog ♥ Zapraszam do mnie ----->http://violettolove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będą wyniki tego konkursu? Bo nie mogę się już doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dodasz coś o nowej gazecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowej gazety jeszcze nie mam,a wyniki konkursu w następnym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czy to na pewno prawdziwy Twitter Val bo nie ma tego haczyka co u Tini, Mechi, Jorge, Lodo, Xabi, Cande, Facu, Rugerro itd. ??? Prawdziwy czy nie ???

    OdpowiedzUsuń