17 sty 2014

Konferencja prasowa w Rzymie!




Niedawno w Rzymie odbyła się konferencja prasowa.Aktualnie obsada teraz przebywa wParyżu.Udzielilioni wywiadu dla Ginger Generation.Spotkanie zaczęło się o 11.00 w hotelu,w którym się zatrzymali.Był to tak jakby mały wywiad dla niewielu dziennikarzy oraz z ochroniarzami obsady serialu "Violetta".Na konferencji nie odpowiadali tylko na pytania dziennikarzy.Mieli także sesje zdjęciową oraz...dostali kolejną platyny! W konferencji prasowej w Rzymie wystąpili:
  • Martina Stoessel
  • Lodovica Comello
  • Jorge Blanco
  • Diego Dominguez
  • Ruggero Pasquarelli
  • Facundo Gambande 
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Czyli łącznie było ich sześciu.Pewnie pomyśleliście,że zapomniałam napisać o Mercedes Lambre.Niestety nie uczestniczyła ona w konferencji co podczas wywiadu powiedział nam Diego.Padły także pytania do Martiny dotyczące jej spotkania z papieżem Franciszkiem!W wywiadzie powiedziała:
Byłam bardzo podekscytowana!Zatkało mnie kiedy podał mi rękę i się do mnie uśmiechnął.Naprawdę nie mogłam nic powiedzieć.Poprosił mnie o modlitwę za niego,a następnie odszedłTeraz już wiem jak czują się moi fani gdy mnie widzą!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Po konferencji Martina Stoessel i Jorge pożegnali się ze wszystkimi i poszli na oddzielny wywiad.I tak konferencja dobiegła końca :) Mam dla was zdjęcia i filmik:
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka  Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Violetta disco di paltino roma


P.S chciałam powiedzieć,że jutro wyjeżdżam na ferie zimowe i nie dodam nic do środy :( Jeśli Martyna tylko będzie miała czas na pewno coś doda :) I przypominam o twitcamie!: 

1 komentarz: