10 sty 2014

Wszystkiego najlepszego Facundo!


Dziś  Facundo Gambande obchodzi swoje 24 urodziny!Zapewne znacie go z serialu jako ciepłego,miłego,dobrego i pomocnego przyjaciela wielu osób w Studiu On Beat.Pewnie wiecie już,że chodzi tu o naszego: Maxiego!No,więc teraz pozostało nam spamować na jego twitterze życzeniami od Polski!Może wreszcie po raz 2 nas zauważy!!!Spamujcie tym:

Feliz Cumple Facu!-Wszystkiego najlepszego Facu!

Te deseo toda la felicidad en este dia especial!Polonia te ama!Besos!-Życzę ci wszystkiego co najlepsze w tym dniu!Polska cię kocha!Buziaki/Całuski!

Albo spamować tym obrazkiem:



+ Oprócz tego urodziny dziś ma także od 6 lat dziewczyna Jorge Blanco-Stephie Camarena!Kończy ona 23 lata!Jej też dobrze by było pokazać się z jak najlepszej strony i wysłać życzenia od Polski.

Jej piszcie:

Feliz Cumple y mucho amor con Jorge-Wszystkiego najlepszego i dużo miłości z Jorge! :) 


P.S chciałam wam też powiedzieć,że jutro nie dodam żadnych postów bo wyjeżdżam.Dziś postarałam dać ich kilka :) Mam nadzieje,że nie jesteście źli i mnie zrozumiecie //Karolina

3 komentarze:

  1. Proszę o pomoc. Mam Twittera . Jak widzieć Tini na tiwtcam podałam login i .....dalej na twittera ale nie wiem co zrobić żeby ją widzieć i kiedy jest ona na tym . POMOCY !

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam: http://violetta-diego-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń