16 sty 2014

Gify z tekstami!

Zapraszam do oglądania kolejnych gifów z tekstami!

-Pablo!


-Nie idę na impreze
-Czemu?
-Bo mam brudną bluzkę :D


-To chodź lecimy do sklepu!


-Nie wierze,nie wierze!!!


-heeeej (mówią)
-czemu nie odpowiadają (myślą)


-Już wiem!Oni nas nie słyszą!
-A no tak!


-hahah jakie my nie kumate


-pora spaaać


-Fani polali mnie wodą!Jest mi zimno!


Co ty tu rooobisz?


-zapomniałam zamknąć drzwi


-po co przyszłeś?
-Po jedzenie,jestem głody


-patrzcie jak macham włosami!


-A teraz na boki!


-hahah ale mi się kręci w głowie!


Podobają wam się?Swoje opinie piszcie w komentarzach!

P.S chciałam wam jeszcze powiedzieć,że jeśli znaleźliście jakieś fajnie gify to możecie wysłać nam je na pocztę :) Będziemy bardzo wdzięczne,ponieważ nie łatwo jest ich tyle znaleźć ;) Z góry dziękujemy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz