16 sty 2014

Twitcam z nami !!!

W tym poście mamy dla was bardzo miłą niespodziankę !!!

Ostatnio strasznie dużo razy prosiliście nas o zrobienie twitcama. Zbliżają się już u nas ferie i postanowiłyśmy go wreszcie dla was zrobić. Będziecie mieli możliwość na zobaczenie nas we własnej osobie ! Wiemy, że niektórych bardzo to uszczęśliwi, bo na asku mamy mega dużo pytań na ten temat. Jest jednak jeden warunek. 
A więc... 
Pod tym postem musi być przynajmniej 10 komentarzy w których napisalibyście, że przyjdziecie na niego.
Bo stwierdziłyśmy że nie warto go robić, jeśli np. przyjdzie tylko jedna lub dwie osoby. Dlatego prosimy o napisanie pod postem kto przyjdzie. 
Jeśli pojawi się wystarczająca liczba komentarzy osób które przyjdą , to pojawi się następny post o Twitcamie z dokładną godziną. Na razie możemy powiedzieć tylko, że odbędzie się w następny czwartek, czyli 23.01.14r. !

Podczas Twitcamu będziecie mogli zadawać nam pytania w sprawie bloga, serialu 'Violetta' i nas :) 
Przypuszczamy, że raczej wiecie co to jest twitcam, bo Martina już ich dosyć sporo organizowała ;) Jeśli nie, to pytajcie na naszym asku!


Jak podoba wam się ten pomysł? 
Piszcie w komentarzach czy będziecie !

22 komentarze:

  1. JA i moja siostra bedziemy więc liczcie nas jako +2

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przyjdę i bede obecna

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOOO super ja oczywiście będę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ale zależy o której godzinie

    OdpowiedzUsuń
  5. będę tylko o której godzinie to będzie??

    OdpowiedzUsuń
  6. A aby zadawac pytania trzeba miec konto na TC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.Żeby zadawać pytania i widzieć czat trzeba mieć twittera ;)

      Usuń
  7. ok ja idę :D
    zapraszam na mojego bloga violettathedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przyjdę!!! Ale się jaram ! Jupiii!! :D <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się nazywacie na Twitterze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wejdź w kontakt.Tam znajdziesz naszego twittera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy dodacie post z godziną?

    OdpowiedzUsuń
  12. Po co komu Ten Twitcam !?. To jest Gupię

    OdpowiedzUsuń