8 sty 2014

Valeria Baroni o modzie i urodzie [wywiad]

Valeria Baroni w serialu gra Larę,dziewczynę od motorów..Ubiera się ona tam bardzo chłopięco.Nosi zniszczone buty, i nie interesuje ją swój wygląd ani w co się ubiera. Valeria jest zupełnie inna!Jest dziewczęca i najczęściej nosi szpilki.Przeczytajcie ten wywiad a dowiecie się naprawdę wiele rzeczy o modzie i urodzie od Val!


Jakie ubrania powinny znaleźć się w szafie,dziewczyn w Twoim wieku?

Wydaje mi się,że para szpilek.

Bez czego nie wychodzisz z domu?

Korektora.Wtedy zawsze mogę poprawić sobie makijaż.

Która gwiazda na świecie najlepiej się ubiera?Dlaczego?

Vanessa Hudgens!Ma świetny styl i ubiera się jak nastolatka.

Kto jest twoim ulubionym projektantem?

Marc Jacobs :)


Kiedy idziesz na zakupy, wybierasz sieciówki czy znanych projektantów?

Uwielbiam modę,więc wydaje mi się,że to i to!

Lubisz gdy torebka pasuje do butów?

Tak,Bardzo lubię jak do siebie pasują.

Jaki kolor jest twoim ulubionym,jeśli chodzi o ubrania?

Czarny i biały oraz kilka innych kolorów :D

Jak dbasz o swoje włosy?

Chodzę do fryzjera,bardzo 


Określasz swój styl jako...?

Glamour

A jak dbasz o paznokcie?

Staram się mieć dobry manicure

A jaki kolor paznokci lubisz?

Czarny!

Jaki kosmetyk masz zawsze w torebce?

Korektor :)

Jak dbasz o skórę?

Codziennie myję twarz i używam czekoladowych maseczek .

No i na koniec.Jaka jest twoja tajna broń makijażu?

Moja zasada:Nie nakładaj zbyt dużo makijażu-pamiętaj mniej znaczy więcej!


Podoba wam się wywiad?

4 komentarze:

  1. super blog3♥ mam w obserwowanych :) Zapraszam---->http://violettolove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hey mam pytanie
    jak widzieć martine na twitcam . mam twittera

    OdpowiedzUsuń