1 sty 2014

Magazyn Caras-wywiad

W internecie krąży dużo zdjęć sesji do magazynu "Caras".Ale nikt nie zna jeszcze wywiadu.Postanowiłam mniej więcej przetłumaczyć wam ten wywiad.Martina mówi w nim o swojej miłości do Peterze oraz książce-biografii Tini.


Tłumaczenie wykonał blog Violetta1234.
Kopiowanie zabronione!!!

Martina Stoessel podsumowuje:"Najlepsze w tym roku było spotkanie z Peterem Lanzani".

Aktorka,która gra Violettę oprócz nagrywania do 3 sezonu w przyszłym roku planuje wypuścić w sprzedaż swoją pierwszą książkę i opowiedziała nam o jej szczegółach.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Najlepsze co mi się przydarzyło to spotkanie Petera Lanzani. Okazuje mi swoją miłość,pomaga mi i wspiera.Słucham jego rad.Posiada duże doświadczenie i wie jak ze mną rozmawiać.Myślę,że to wychodzi na dobre w naszej miłości.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Moi rodzice go kochają.Nasz związek jest doskonały.Dobrze dogaduje się z moimi rodzicami i dziadkami.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Gdy się budzę,od razu myślę o nim.
Zaczynam teraz od kręcenia 3 sezonu "Violetty".Potem będę się uczyła gry na gitarze.Chcę zacząć komponować i mieć dużo muzyki w swoim życiu.

Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka 
I oczywiście mam zamiar wydać moją pierwszą,własną książkę!
Będzie to dokument,biografia o mnie.Będą w niej zdjęcia z mojego dzieciństwa oraz płyta CD.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Książka będzie wydana w roku 2014 we Włoszech,Argentynie,Hiszpanii i Francji.Podoba wam się wywiad i zdjęcie?Jak by co przepraszam za błędy w wywiadzie,ponieważ nie umiem za bardzo hiszpańskiego ;) 

1 komentarz:

  1. A skąd wzięłaś wywiad :) ?? Podaj link :) Jestem twoją wierną czytelniczką. znakomicie znam Hiszpański i chcę sobie poczytać :)

    OdpowiedzUsuń