26 sty 2014

Xabiani o swojej postaci i serialu! [wywiad]

Violetta
Xabiani,który w serialu "Violetta" gra Marco i jest z pochodzenia Meksykaninem.Zdobył serca wielu V-lovers.Z serialu znamy go jako miłego,opiekuńczego i zabawnego chłopaka Francesci oraz dobrego kolegę.Ale tak jest tylko w serialu.Chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Xabianim prywatnie? Wywiad w rozwinięciu postu!
Artykuł udostępnił nam kotek.










Jaka była twoja reakcja kiedy dowiedziałeś się,że dostałeś rolę w serialu?
Krzyczałem z radości i od razu pobiegłem powiedzieć mamie!

Jak przygotowywałeś się do roli?
Dużo rozmawiałem z reżyserem,oglądałem wiele filmów i analizowałem cechy mojej postaci.A poza tym ćwiczyłem poszczególne sceny.

Jak opisałbyś swoją postać?
Marco to najlepszy przyjaciel Diega. Miły,spokojny chłopak,który jest zdolny zrobić wszystko dla miłości!Jego pasją jest muzyka.

Violetta

Jak ci się układa z resztą obsady?
Bardzo dobrze.Zarówno na planie jak i poza nim.

Jesteś podobny do postaci,którą grasz?
Tylko w niektórych aspektach...Ja i Marco jesteśmy spokojni i kochamy muzykę!

Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?
Trzymam się z chłopakami,mamy nawet drużynę piłki nożnej,w której gramy raz w tygodniu.

Violetta

Jak to jest pracować z aktorami całego świata?
Bardzo interesująco.Nauczyłem się wiele o innych kulturach.

Czego fani Disney Channel mogą się jeszcze spodziewać po serialu "Violetta"?
Na fanów czeka ciągle ta sama magia,ale jeszcze więcej muzyki,tańca,historii,romansów,zakochań,miłości, nowych postaci!


Podoba wam się wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz