18 sty 2014

Ikonka do naszego Twittera !

 
Wreszcie udało mi się ustawić ikonkę do Twittera !!!
Już teraz możemy zobaczyć że po prawej stronie bloga, do góry widzimy na niebieskim tle, białego ptaszka. Na to właśnie możecie klikać. Teraz z łatwością wejdziecie na naszego blogowego Twittera! Zamieszczamy na nim ważne informacje dotyczące nie tylko bloga ale tez ekipy, serialu "Violetta" itp. 
Tutaj dam jeszcze tak dla przypomnienia, link do posta w którym ogłosiłyśmy, że właśnie założyłyśmy twittera. Pisze tam więcej informacji ogólnie tak o nim. Więc jak chcecie to wejdźcie:
Przynajmniej wywiązałam się z obietnicy że ustawię ją w ferie. Bo nam się już zaczęły, a wam?
Jak podoba wam się ikonka?
Piszcie w komentarzach !

7 komentarzy:

  1. Kiedy TC z wami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. W czwartek :) A godzinę ogłosimy w tym tygodniu. Tutaj dowiesz się wiecej :http://violetta1234.blogspot.com/2014/01/twitcam-z-nami.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasz blog został nominowany do LBA na moim blogu violettarozdarteserce.blogspot.com

    Gratulacje!!!!!!!!!

    PS Czekam na odpowidzi do pytań.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz SUPER <3 lbię czytac waszego bloga....zapraszam do mnie na: violcia-jest-extra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa kamila ;) Wiele dla nas znaczy że lubicie czytać bloga i wam się podoba :D
      Ps. Zajrzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  5. Ja nie mam jeszcze ferii :( Ale fajnie, że jest inkonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mieszkasz w innym województwie i masz ferie w innym terminie ;)

      Usuń