3 sty 2014

Twitcam z Jerrym [PODSUMOWANIE]

Wczoraj o ok.godziny 21.00 Jerry Velazquez zorganizował Twitcam. Zapewne wielu z was nie było na tym live,ponieważ był on spontaniczny.O godzinie 21.00 Jerry napisał na swoim twittcamie "Twitcam?".I niecałą minutę po tym dał link do niego.Nie miałam czasu nawet napisać o nim.Mam nadzieje,że wiecie kto to Jerry no nie?Heh a jak nie to już mówię,że grał on w serialu "Violetta" DJ.Pamiętacie już?Prowadził on także blog kampania plotkarska jeszcze kilka ogólników przy użyciu ozdobników.Zagra on jeszcze tylko w trzech odcinkach w serialu :( Nie jest on głównym bohaterem dlatego większość go nie kojarzy :D A teraz zapraszam na recenzje-podsumowanie z tego Twitcamu,który był według mnie naj naj najlepszym TC w dziejach.Jak przeczytacie to mi uwierzycie!



Podczas tego Twitcamu pojawiły się kraję takie jak:Włochy,Polska,Hiszpania i Francja,ale Polska była najlepsza!!!Normalnie co minute padało jakieś słowo związanie z Polską.Najpierw z jego ust padło Polonia,później wyraźnie powiedział Polska.Nie odbyło się także bez powitania tzn.powiedział cześć oraz siema.Nie wypowiedział tego idealnie,ale za to się starał.Najbardziej rozśmieszyło mnie jego "sjema lub sjemia" hehe co u nas znaczy siema.Także wielkie brawa dla was,ponieważ pełno było Polski.Co spojrzałam to był avek z napisem Polonia lub z naszą flagą!!!


No i przejdźmy do tego co dla mnie jest najważniejsze w całym live streamie Jerry mówił polskie imiona.Oczywiście trzeba była na czacie napisać by powiedział poszczególne imię.No i dziewczyny pisały powiedz Agnieszka itp.A dokładniej Jerry wypowiedział takie imiona jak Paulina,Agnieszka i KAROLINA!!!Tak wypowiedział moje imię! Postanowiłam mu napisać by wypowiedział moje imię i udało się!Normalnie nie mogłam uwierzyć i myślałam,że zwariuje!!!Pewnie większość z was mi nie wierzy,ale jeśli pojawi się filmik z tego live to zobaczycie.Na razie się nie pojawił :( Jak będzie wstawię go tu!!

A wy byliście na tym Twitcamie?Podobał wam się?Słyszeliście imię Karolina???

5 komentarzy:

  1. Dasz Link do tego TC . ?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://violetta2polska.blogspot.com/2013/10/nowe-zdjecie-tini_31.html ten blog napisał to samo o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie soryy pomyłka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wam powiedzieć żebyście, albo zmieniły tło na blogu, albo kolor literek w archiwum bo troszeczkę kiepsko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiemy,niedługo to zmienimy ;)

    OdpowiedzUsuń