28 lis 2013

Diego Dominguez: krótki wywiad!

Jaka była Twoja reakcja, kiedy dowiedziałeś się, że dostałeś rolę w serialu “Violetta”?
Zadzwoniłem do mamy i oboje skakaliśmy z radości.
Jak przygotowywałeś się do roli? 
Ćwiczyłem śpiew, taniec i grę aktorską na długo przed rozpoczęciem zdjęć.
Jak opisałbyś swoją postać? 
Diego jest bardzo pewny siebie i stara się osiągnąć wszystko, co tylko mu się zamarzy.
Jak Ci się układa z resztą obsady?
Jestem szcześciarzem, bo pracuję z ludźmi, których traktuję jak rodzinę, nie tylko jak współpracowników.
Jesteś podobny do postaci, którą grasz? 
Tylko w tym, że daję takie same rady.
Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?
Tak, często wychodzimy razem i świetnie się bawimy.
Kto Cię inspiruje? 
Muszę powiedzieć, że jeden z hiszpańskich aktorów – Luis Tosar.
Czy trudno pogodzić życie prywatne z życiem zawodowym? 
Nie, jeśli umiesz zarządzać swoim czasem, poradzisz sobie ze wszystkim.
Jak to jest pracować z aktorami z całego świata? 
To niezapomniane przeżycie.
Czego fani Disney Channel mogą się spodziewać po serialu Violetta?
Mam nadzieję, że będą zaskoczeni sezonem drugim. Czeka na nich mnóstwo nowych postaci, piosenek i układów tanecznych.

Źródło:novela.pl

5 komentarzy:

  1. Jak tworzysz i gdzie zdjęcia do na górze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te w nagłówku gdzie jest Viola na środku a po bokach różne inne zdjęcia.

    Sorki ze tak nie jasno napisałam w poprzednim poście.

    A i mogłabyś mi napisać ile macie lat i jak masz na imię?
    I czy możecie sie pod postami podpisywać M. Lub K.

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na imie Karolina i mam 13 lat,Martyna ma 14 lat :) A po co się podpisywać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha
    A z resztą nie trzeba;)

    Ale jak sie tworzy te zdjecia !?;)

    OdpowiedzUsuń