30 lis 2013

Dziwne zdjęcie mamy Tini...

Hej ! Ostatnio dodałam zdjęcia z gazety Martiny z mamą. W komentarzach pojawiły się wątpliwości co do hm...brzucha jej mamy. Na zdjęciu wygląda naprawdę dziwnie. Kiedy się przyjrzałam, aż sama się zdziwiłam. Wygląda to dość...nie foremnie :P Jakoś to się tak dziwnie ułożyło.
Tutaj macie zdjęcie na którym wam zaznaczyłam to miejsce :


Oczywiście krążą już plotki że jej mama jest w ciąży, ale to jest raczej nie możliwe. Na tym zdjęciu nic takiego nie widać:


A wy co o tym wszystkim sądzicie? Piszcie w komentarzach ! :)

15 komentarzy:

  1. Napewno nie jest w ciąży
    Acha mam pytanie - czy Facu i Cande są razem?
    Nati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie Facu i Cande są razem, bo np mają na TT mnóstwo wspólnych zdjęć i pod jednym z nich w przetłumaczeniu na polski jest napisane "Kocham Cię" :)

      Usuń
    2. Dzięki :-)
      Nati

      Usuń
    3. już bardziej na tym zdjęciu dziwne jest to, że Tini może unieść swoją mamę.

      Usuń
    4. Właśniee

      Usuń
  2. Nie jest w ciazy. Moze to tluszczyk?:-D hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno nie jest w ciąży , a tą bluzkę po prostu wiatr mógł wywiać albo coś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. to napewno jej ( piersi x D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak nisko???
      Polecam bloga
      tini-violetta2326

      Usuń
    2. hehe dobre z tymi piersiami xD

      Usuń
  5. jej bluzka jest bardzo luźna i tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem może jest ? napewno będzie o tym w gazecie bravo

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki efekt można zrobić fotomontażem

    OdpowiedzUsuń
  8. Miała wzdęcia xD

    OdpowiedzUsuń
  9. martina stoessel11 maja 2014 19:45

    moja mama jest w ciąży

    OdpowiedzUsuń