17 lis 2013

Gazety "Violetta"

W Polsce wyszły już dwa numery oficjalnego magazynu "Violetta".Oby dwa posiadam i jestem zadowolona.Robiłam wcześniej posty o nich (magazyn nr.1),(magazyn nr.2).Każdy numer kosztuje 9.99 i zawsze jest jakiś dodatek.W pierwszym numerze był to mini pamiętniczek na kluczyk,a w drugim kolczyki i naszyjnik.Co będzie następnie?Tego dowiemy się pod koniec listopada,ponieważ zawsze wychodzą pod koniec miesiąca.A teraz zdjęcia okładek następnych magazynów.Są one Hiszpańskie,bo zdjęcia Polskich okładek się nie pojawiły.


magazyn violetta4.jpg


















6 komentarzy:

  1. wow
    dużo tego
    kiedy wychodzi kolejny numer Violetty?
    Macie bardzo fajnego bloga
    tez chce, ze by był taki fajny jak wasz!
    Pomozecie? Każdy komentarz jest na wagę złota!
    Ale i tak czerpie z pisania samą przyjemność!
    kto-zna-violette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W numerze listopadowym : breloczek do komórki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny numer magazynu wyjdzie ok.27 listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, bo ja zbieram breloczki ndo komórki [ mam pieć przywieszonych i ciągle zmieniam, bo więcej mi sie ni zmieści

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnym gadżety do komórki ;)

    OdpowiedzUsuń