27 lis 2013

Nowe zdjęcia Martiny

Mam dla was nowiusieńkie zdjęcia Martiny :D
To jeszcze za kulisami z nagrywania piosenki Libre Soy

Nowy obraz Martina backstage w nagraniu teledysku "Jestem wolny" z mrożonek

Martina przed nagrywanie video'm bezpłatne

To zdjęcia jest po prostu śliczne <3

Martina Menilmontant stosowania akcesoriów podczas zwiedzania Violetta Na żywo

To zdjęcie z Barcelony :

Martina zamiar spróbować Violetta stadionu Barcelony żyć. 

Martina na sowim Instagramie wstawiła zdjęcie na którym robi graffiti :

Ała!

Ja odszukałam jeszcze inne zdjęcie, gdzie widać arcydzieło Tini. (Hehe jest to tylko napis "Tini")
Jest ono pod spodem, po prawo. No a po lewej stronie i niżej są zdjęcia z jej sesji zdjęciowej do People Magazine (czyli w skrócie magazynu)


To jest też nowe zdjęcie Tini ( zrobione w jej pokoju) . Jak wam podoba się ten strój? Mi wydaje się że nie za bardzo pasuje do Martiny. Jeśli byłoby bez tej marynarki to o 100 razy lepiej by wyglądała :) A wy jak sądzicie?

Martina pomocą torebki wykonane przez Benito

Podobają wam się zdjęcia?

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się.Bez marynarki 100 razy lepiej.A podoba wam sie sukienka Tini podczas teledysku Libre soy?(ta niebieska jak cos)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie ciekawi kiedy zmieniłaś szablon na bogu ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś zmieniłam.Podoba się?
    Tak piękna była ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd wzięłaś szablon ??

    OdpowiedzUsuń