30 lis 2013

Diego i Mechi palą papierosy!

O Mercedes Lambre jest już wiadomo od kilkunastu miesięcy,że pali.Ale o Diego dowiedziałam się wczoraj.Znalazłam zdjęcie,na którym daje autograf fance i trzyma w buzi papierosa.Specjalnie zaznaczyłam wam czerwonym kółkiem byście mogli zobaczyć.Na początku myślałam,że to jakiś ołówek czy coś w tym stylu ale teraz widzę,że to jednak jest papieros.Trochę dziwi mnie zachowanie Diego,że tak przy fance zapalił sobie -,- A was??? Na dole znajdziecie zdjęcia Diego i Mercedes z papierosami.Jak na razie tylko ta dwójka z ekipy "Violetty" pali.Chyba,że ktoś się nie ujawnia :p Może kiedyś się pokażą wtedy napiszemy o tym posta ;)




Tu kolejne zdjęcie Diego z papierosem:


Co o tym myślicie?
jakby co to do Diego nie wiem czy to prawda,ale wydaję mi się,że pali a wam?

33 komentarze:

  1. Tez tak mysle..
    -Kasiozerek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe że to prawda ale nie wiadomo ( http://violetta-media.blogspot.com/ zapraszam do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG Dieguś pali nie mogę tego przeboleć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i jesz ma tatuaze ale gordze ze pali taki przystojny a co?Pali!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Diego pali i to jest potwierdzone :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym ostatnim zdieciu widac ze jorge blanco pali. tam jest papieros wiego ręku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Jorge nie pali!!!

      Usuń
    2. no właśnie też tak mi się wydaje że pali ale może to tam kostka ...

      Usuń
  7. o boze oby Jorge i TINI nie palili

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko oni Jorge też podobno pali

    OdpowiedzUsuń
  9. jorge też pali

    OdpowiedzUsuń
  10. tak tak palą jesteście ślepi tak wyraźnie widać że rącę i te papierosy są wklejone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wklejony to jest twój mózg -,- i co zdjęcia z sesji i archiwum prywatnych też są podrobione? Dziewczyno musisz się z tym pogodzić i tyle. Z obsady palą na pewno Mercedes, Diego i Jorge reszta nie wiadomo

      Usuń
  11. Jorge nie pali

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże mam nadzieję że próbek nie pali Love

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże mam nadzieję że leonek nie pali kocham go nad życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leonek? Serio -,- Zapomniałaś jak ma tak na prawdę na imię?

      Usuń
  14. Leon jest piękny a Diego brzydki!!! Mechi też ohydną i ma brzydki uśmiech u głos jak śpiewa. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ty chcesz od Diego on jest prześliczny. a Mechi ma ładny uśmiech i śliczny głos jak Tini i inni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jorge nie pali..Ogarnijcie to wreszcie... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pali to pod twierdzone. Jeśli w to nie wierzysz bo nie chcesz bo tego nie zaakceptujesz to nie jesteś prawdziwą fanką.

      Usuń
  17. Jorge pali na tym ostatnim zdjęciu ina innych

    OdpowiedzUsuń
  18. TINI nie pali Jorge pali Diego pali mercedes pali lodowica nie pali camila nie pali alex pali andres nie pali maxi nie pali

    I ja jestem daleką rodziną mercedesa

    OdpowiedzUsuń
  19. Jorge pali jak coś. Rozczarowałam się, bo jestem jego największą fanką. Może nie największą ale jest moim idolem! A kom na górze skąd wiesz, że Lodo pali ? O.o Jeśli się okazuje, że Jorge nie pali to wielkie PRZEPRASZAM Jorge !!!!

    OdpowiedzUsuń