6 lis 2013

Martina nasladuje Biebera-Skandal

Martina Stoessel dodała filmik gdzie naśladowała Justina Biebera. Belibers od razu na nią naskoczyli i wywołali wielki skandal. Zarzucili że go przedrzeźnia czy poniża ! Tak naprawdę Justin jest jej fanem. Otrzymała ona dość nie miłe komentarze na temat nagranego filmiku. Sami obejrzyjcie :


Moim zdaniem to nic obraźliwego. Martina po prostu sobie tańczyła i wątpię żeby miała zamiar kogokolwiek obrażać. Zwłaszcza swojego idola. Nie widzę niczego co by mogło zaszkodzić piosenkarzowi. Nie rozumiem więc dlaczego wybuchł aż tak wielki skandal. 
Na stronie Gwiazdunie.pl pojawił się również artykuł o tym. Zatytułowany był 
"Martina Stoessel wyśmiała Justina Biebera! Fani dostali histerii! (SKANDAL)"
Oto, co było zamieszczone :
"Piękna Martina Stoessel nie zachowała się wczoraj zbyt miło. Otóż dziewczyna sparodiowała Justina Biebera, co doprowadziło fanów chłopaka do histerii. Martina została zwyzywana przez Beliebers! Zrobiła się się duża afera! Martina nie powinna się tak zachowywać!"
A na końcu takie pytanie:

"Martina przesadziła? Powinna przeprosić Justina?"

Wydaje mi się że ten temat został za ostro potraktowany. Ja wyraziłam już wyżej o tym moje zdanie. W komentarzach możecie wyrazić swoje. Co o tym myście?

9 komentarzy:

  1. ja myślę tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Tini nikogo nie obraziła! Wiem, że Martina nie obraziła by swojego idola. No pomyślcie - czy my, fanki Tini , mogłybyśmy kiedykolwiek ją obrazić? Przecież niejedna z nas często tańczy do piosenek Violetty i nie jesteśmy atakowane, że ją obrażamy. Nie jestem Belibers, ale nie obrażam Biebera tak jak niektórzy jega antyfani. A Martina napewno do nich nie należy. Napisała kideyś w wywiadzie: "Gdybym spotkała Justina chyba bym zemdlała". Jestem Tinistas tak jak praktycznie wszystkie czytelniczki tego bloga i przykro jest nam czytać takie rzeczy o naszej idolce. Więc następnym razem prosze pomyślcie, zanim coś napiszecie. :)

      Usuń
  2. moja opinia jest jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham bibera i nie pozwole go obrażać przez jakąś młodą piz***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można trochę panować nad słownictwem proszę

      Usuń
    2. Ale ona go nie obrażała!!tylko tanczyla przy jego piosence bo go lubi!!!to cos zlego??tini nic nie zrobila i tak o niej nie mów

      Usuń
    3. Biebera*

      Usuń
  4. Bo co mi zrobisz gówniaro?

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie wydaje że violetta nie musi przeprosiwać biebera ponieważ ni nie z robiła

    OdpowiedzUsuń