23 lis 2013

Sklep V-Lovers

Hej!
Ostatnio kiedy szukałam jakiś informacji na bloga znalazłam zagraniczny sklep.Co najlepsze jest on stworzony dla V-Lovers czyli nas!Nie za bardzo się w nim orientuje,ale według mnie jest super.Można w nim kupić m.in. czapki,etui na telefon,torby i bluzki.Tylko szkoda,że nie jest to polski sklep :( Gdy dowiem się więcej informacji o nim,obiecuje,że dam na bloga :)



Przypominam!
Już jutro o około godziny 20.00 odbędzie się twitcam z Martiną Stoessel!Bądźcie z naszym blogiem na bieżąco,ponieważ co chwilę będziemy pisać o tym co Tini napisała na twitterze i dawać linki do twitcama!

4 komentarze:

  1. Super!Napewno wpadne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też!Boski blog!!!!!!!Nie mogę się doczekać twitcama!

      Usuń
  2. Ale jak to kupić.?

    OdpowiedzUsuń
  3. tu macie linka tego sklepu : http://violettastore.spreadshirt.it/
    pozdrawiam wszystkie moje ,,siostry' czyli V - lovers -y
    :*

    OdpowiedzUsuń