3 lis 2013

Zdjęcia, Urugwaj cz.2

Jak już wcześniej pisałam w poprzednim ~post~ ze zdjęciami i filmikiem z Urugwaju że pojawi się jeszcze o wiele więcej nowych zdjęć. Nastąpiło to bardzo szybko, bo właśnie tego ten post dotyczy. Od razu kiedy je odnalazłam pokazuję je wam. Tym sposobem jesteście 'na czasie'. Myślę że wam się spodobają. Są i ze spotkań Tini z fanami, z przygotowań jak i z En Vivo w Urugwaju. Od razu mówię że jeśli pojawią się jeszcze nowsze zdjęcia to edytuje ten post. Będzie to wyglądać tak, że pod tym co zamieściłam teraz będzie 'EDIT' i pod tym te nowsze zdjęcia.




Martina con Vanesa preparandose para las funciones de ayer.

Vanesa co do Martina w Urugwaju

Tutaj już zaczynają się zdjęcia z En Vivo w Urugwaju :


To zdjęcie pojawiło się już w poprzednim poście ale przyblizone ;)








Jak wam się podobają zdjęcia? Mi bardzo te pierwsze, Martiny :)

7 komentarzy:

  1. Te zdjęcia sa super. Z resztą jak cały wasz blog ! Fajnie że dodajecie najnowsze żeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog!!!i zgadzam sie z tym wyzej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez najbardziej te pierwsze sie podobają. Z kąd masz te wszystkie zdj.? :3 Julkaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Zdjęcia !! :) Zapraszam na mojego bloga :) http://olciadance7.tumblr.com/ <3 Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  5. mi bardzo sie podobało

    OdpowiedzUsuń