17 lis 2013

Pamiętnik Violetty+włoska strona internetowa

Pewnie większość z was chciałoby mieć pamiętnik Violetty.Niestety nigdzie nie ma identycznego pamiętnika.W Argentynie,Hiszpanii i Włoszech wyszedł bardzo podobny.W Polsce miał on wyjść w Maju,ale jednak nigdy nie wyjdzie bo to za drogo sprowadzić pamiętnik z za granicy do Polski.Ale nie martwcie się.Znalazłam na włoskiej stronie internetowej bardzo podobne pamiętniki.Na tej stronie nie tylko są pamiętniki ale także bluzki,kapcie,maty do tańczenia,mikrofony itp.z Violetty!Naprawdę polecam tą stronę.

Oryginalny pamiętnik Violetty:
           


Pamiętnik,który jest w Argentynie,Hiszpanii i Włoszech:
   

Pamiętniki,które są w Polsce:
   

Pamiętniki z włoskiej strony:
   Diario Segreto Violetta - Diario dei segreti originale Disney


A tu link do strony:
http://www.ebay.it/

A wy posiadacie któryś z tych pamiętników???Jak tak to który?
 

25 komentarzy:

  1. Zostajecie nominowane do Libster Blogs Award!
    Szczegóły na moim blogu:
    kto-zna-violette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tsaaa... Mam sekretnik... Dlaczego w Polsce jest tak? Chyba się przeprowadzę... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam sekretnik

    OdpowiedzUsuń
  4. No, we can easily normally arised using a retailer like for example addition to help you
    trusted along with fair personnel happen after typical
    crooks

    My page: adres www

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM SEKERTNIK ALE TEN OSTATNI JEST BOSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    pozdro <3 Wiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam sekretnik i jest cudowny !! Ale chciałabym mieć który jest w Argentynie, Hiszpanii i Włoszech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very important may be the time honored cooking area furnishings
    data. Brass switches as well as only deals with with a rich
    structure, side with the help of a glass, and also openwork patterns

    My webpage - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Everyone hopes for a short time associated with tranquility and additionally relaxation

    Feel free to visit my blog post - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ten ostatni kosztował ok. 40 zł;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Top quickly want reveal fee catalog, to generally be completely ready for your spare expenses

    Feel free to visit my blog - www

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tam na tej włosce stroce kupic bo nic nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ten sekretnik i ten co pisze diaro originale kupiłam go w polsce za 26 złoty

    OdpowiedzUsuń
  13. Po co szukać we Włoszech jak można to wszystko kupić w Polsce
    http://violettafunshop.abc24.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ten ostatni i sekretnik Ten oryginalny kosztował 55 zł a ten sekretnik 24,99

    OdpowiedzUsuń
  15. ile kosztuje trzeci ? ? ? ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupję ostatni za 125 żł drogi ale najbardziej podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ten 2 :* kupiłam na stronie włoskiej :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam że pamiętnik jest super!!! Można go kupić w Polsce.Ja będę miała ten ostatni!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie w polsce można kupić ten ostatni???

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ostatni można kupić na Allegro:) Są 2,a tańszy kosztuje 49,90. A tak na marginesie to on jest z Hiszpani, nie z Włoch. Na Allegro trzeba wpisać: "violetta pamiętnik hiszpania" i jest!;*

    OdpowiedzUsuń
  21. I was curious if you ever thought of changing
    the layout of your website? Its very well written;
    I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with
    it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two
    pictures. Maybe you could space it out better?


    Also visit my homepage zaćma leczenie koszalin

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten ostatni jest w Polsce! Mam taki.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam sekretnik

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja oryginalny pamiętnik violo z Argentyny bo moja kuzynka tam mieszka

    OdpowiedzUsuń