3 lis 2013

Gify z tekstami!

Widzę,że lubicie te gify .Ciągle prosicie o nowe :D Macie kolejne gify z tekstami :D

-Fran pomóż mi
-W czym znów?



-Pokłóciłam się Leonem :(


-Pewnie to twoja wina


-Francesca!Jak możesz!


--Yy Viola przepraszam.Nie chciałam


-Oj wybaczam ci!


Ooo



-Miauuu
image

Jestem jak taki kotek!
image
A ty nie!
image

Musisz się ode mnie nauczyć :D
image

To do jutra :D przyjdę do ciebie o 19.00
image

Ah ta Ludmiła!
image

Violetta:Leon co ona tu robiła?
Leon: Nawet nie pytaj
image

muszę do łazienki!


Nie jest ich za dużo,ponieważ nie mam za bardzo czasu.Muszę wysłać odpowiedź na konkurs Disneya gdzie można wygrać wyjazd na koncert.A wy???Wyślecie dopiero czy może już wysłaliście?

6 komentarzy:

  1. kocham te gify , a najbardziej te z Leonem -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero też wyślę.A co do gifów to masz prawdziwy talent!Znaleźć te gify i jeszcze stworzyć specjalną historię,tekst który będzie pasował!Brawa.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje naprawdę!Dużo się staram by te gify wam się podobają.Jeśli chcecie coś w nich zmienić albo chcecie jakiejś postaci więcej to piszcie w komentarzach,na asku i e-mailu.Chętnie odczytamy wasze uwagi na temat gifów ale także bloga :D //K

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te z Ludmiłą i Leonkiem.(;

    OdpowiedzUsuń
  5. Z którego odcinka jest 8 gif ?

    OdpowiedzUsuń