25 lis 2013

Gify z tekstami

Obiecałam,że w tym tygodniu będą gify :) Więc proszę:

-O!Co to za zdjęcie?!


-Ależ ten German przystojny!

-Ała!


-Ups


-Ręka do góry i wielkie zakończenie!


-Jorge napisał mi!

-A co u was?Oj znów mi coś napisał :)

-Mówi,ze jestem słodka

-No weź co tak cicho?Głośniej!


-Ale ja nie chciałam tak głośno :(


-Ale była moja ulubiona piosenka!


-Rozumiem cię :)


-I bioderka!


-Nos mnie boli
-hihih
Diego y Violetta

-Pyszna herbatka!
-idź już sobie!Idź!
DIego y Violetta 2

-Weź będziemy mieć na zapas!
-Ale super!!!


-Violetta wracaj do domu!


-No własnie idź!
-O nie nie nie!


-Violetta poczekaj!Czy ty powiedziałaś nie?!


-Już idę :(


-Jaka ona piękna!


Diego:Ludmiła kocham cię
Ludmiła:Ja ciebę też!
Leon:Nareszcie mam dowód!Violetta teraz będzie ze mną!


-Matko jakie to straszne!


Podobają się?
Trochę ich dużo :)

3 komentarze: