2 kwi 2014

Dziś TC z nami!

Link do tc:http://twitcam.livestream.com/fzopx
Hej!Chcemy wam powiedzieć,że dziś o godzinie 17.30 odbędzie się TwitCam z nami-redaktorkami bloga Violetta1234!


Postanowiłyśmy go dziś zrobić,ponieważ mamy wole bo są rekolekcje oraz pasuje nam aby się spotkać.Mam nadzieje,że dziś już nie będzie różnych problemów,ponieważ Twitcam będzie u mnie-Karoliny.Piszcie w komentarzach czy będziecie oraz przyszykujcie sobie pytania na,które chcecie mieć odpowiedź.Jeśli zapytałaś się nas kiedyś o coś na asku a my nie odpowiedziałyśmy to przepraszamy,ale pytania doszły nawet do liczy 230,więc nie możemy dać sobie rady :P Będziecie?



6 komentarzy:

  1. ja będę i moja koleżanka + siostra ;)
    -czy ogłosicie wyniki naboru ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też będę i czy ogłosicie wyniki naboru?

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba są jakieś problemy z kamerą .
    Jakiś komunikat mi wyskakuje czy wam też ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niedziała????

    OdpowiedzUsuń