26 kwi 2014

Tini jako Barbie?

Zapewne większość,albo i wszyscy z was słysząc imię "Barbie" wiedzą kto to jest.Dla przypomnienia albo dla tych którzy nie wiedzą przygotowałam krótką notkę co to za lalka.

Barbie-film

Barbie - lalka produkowana przez firmę Mattel, jedna z najlepiej sprzedających się zabawek i jednocześnie najbardziej znanych ikon kultury masowej.
Barbie została stworzona przez Ruth Handler w 1958 na podstawie przeznaczonej dla dorosłych niemieckiej lalki Lilli. Barbie zadebiutowała 9 marca 1959 na nowojorskich targach zabawek, po wykupieniu praw do Lilli przez założoną przez Ruth i Elliotta Handlerów firmę Mattel.
Informacja o tym filmie wyszła dosyć niedawno,dlatego nie wiadomo także czy to jest plotka oraz kto zagra Barbie.A dlaczego pisze o tym posta?Ponieważ pewna strona zorganizowała głosowanie na dziewczynę,która właśnie zagra Barbie.Pośród tych 12 dziewczyn znalazła się także nasza idolka-Martina Stoessel!Jak na razie Tinita jest na pierwszym miejscu.Glosować możecie {tutaj}Głosujmy na Tini!!W ankiecie znalazły się także:
  • Martina Stoessel 
  • Ashley Benson 
  • Dove Cameron 
  • Taylor Swift 
  • Bella Thorne 
  • Jennifer Lawrence 
  • Emma Stone
  • Emma Watson 
  • Lily Collins 
  • Elle Fanning 
  • Sophie Nélisse 
  • Saoirse Ronan

  • 4 komentarze:

    1. Ja zagłosowałam na Tini♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Moim zdaniem Tini jest załadna. Ja głosowałam na Dove Cameron

      OdpowiedzUsuń
    3. A według mnie Tini mogła by być. W końcu Barbie jest ładna to aktorka grająca ją powinna być też ładna.

      OdpowiedzUsuń