6 kwi 2014

Wygraj płytę Violetta En Vivo !

Pojawiła się już kolejna szansa na wygranie nie tak dawno wypuszczonej płyty Violetta En Vivo. Dla przypomnienia jest to płyta CD z 10 piosenkami w wersji live ( wersja koncertowa, te okrzyki, głosy) i 5 normalnych nowych utworów takich jak np. Te fazer feliz. Taką możliwość daje nam Disney w Wiosennym konkursie. Do konkursu trafiło aż 40 takich cudeniek. Po więcej informacji sięgnij klikając " Czytaj więcej " .

Oprócz tej cudownej płyty do wygrania są też inne nagrody.
Nagroda główna : elektryczna gitara z autografem Rossa Lyncha ( Austin&Ally)
Nagrody dodatkowe: 10 zestawów, w których skład wchodzi zdjęcie z autografem Rossa Lyncha oraz płyta CD „En Vivo” z serialu Violetta

A oto co trzeba zrobić :

Oglądaj premierowe odcinki w weekendowe poranki tylko w Disney Channel! Co tydzień możesz wygrać supernagrody: elektryczną gitarę z autografem Rossa Lyncha, 3 iPady Air, 40 płyt CD En Vivo, 40 zdjęć Rossa Lyncha z oryginalnym autografem.

Regulamin możecie znaleźć pod tym linkiem (PRZEJDŹ)
Disney przedstawił nam najważniejsze punkty :
  1. W każdy czwartek na stronie konkursowej pojawią się dwa nowe pytania.
  2. W każdym tygodniu masz szansę zdobyć nowe nagrody.
  3. Czas trwania konkursu: od 3 do 30 kwietnia
  4. Ograniczenia wiekowe: od 7 do 16 roku życia
  5. W tym tygodniu do wygrania:- Nagroda główna: elektryczna gitara z autografem Rossa LynchaNagrody dodatkowe: 10 zestawów, w których skład wchodzi zdjęcie z autografem Rossa Lyncha oraz płyta CD „En Vivo” z serialu Violetta
  1. Kryteria wyboru zwycięzcy: w każdym tygodniu zwycięży osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie numer 1 i najbardziej oryginalnej odpowiedzi na pytanie numer 2.
  2. Zapoznaj się z regulaminem przed wzięciem udziału w konkursie.

Jeśli jesteście zainteresowani cały konkurs znajdziecie tu : (PRZEJDŹ)
W tym tygodniu trzeba odpowiedzieć na te 2 pytania:

Pytanie 1:
Jaki jest największy koszmar Ally?

Do wybrania macie 3 odpowiedzi :

Pytanie 2:
Co to znaczy być prawdziwym przyjacielem/przyjaciółką? Uzasadnij maksymalnie w 10 zdaniach.

Pytania nie są aż takie trudne, więc odpowiedzenie raczej nie sprawi Wam problemu. To co, skusicie się.? Jeśli tak, to cała redakcja trzyma za Was kciuki. Powodzenia.!


5 komentarzy:

  1. Ja już wczoraj wysłałam zgłoszenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tą płytę.Naprawdę polecam !

    Iza<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy sie tam zgłosiłam to nie prosili mnie o nr telefonu ani adres! Czy zrobilam cos zle? Jak wyglądało wasze zgłoszenie sie do tego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zgłaszałam się i od razu wysłałam im adres. Poczekaj, jeżeli wygrasz to na pewno poproszą cię o dane kontaktowe. Wtedy im je wyślesz. Powodzenia od Leny i redakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wygrałam ją w konkursie W siodle, a było tylko 5 nagród!

    OdpowiedzUsuń