6 kwi 2014

Pora się przywitać.

Witam wszystkich V-lovers'ów.! Wygrałam nabór na redaktorkę, więc będę tu naprawdę często. Nazywam się Iza, ale możecie mi mówić Lena. Mam 14 lat ( rocznikowo ) i pochodzę z Podkarpacia. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło i będziemy mogli stworzyć coś naprawdę wspaniałego.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się o mnie więcej, kliknij na " Czytaj więcej ".

Widzę, że jesteś ciekawy/ciekawa mojej osoby, z czego bardzo się cieszę. Przejdźmy do rzeczy.

1. Jak już wspomniałam mam na imię Iza, pseudonim Lena, lat 14.
2. Pochodzę z Podkarpacia, jestem pół góralką, mój ojciec jest góralem.
3. Mam siostrę i kota ^^.
4. Ulubiony kolor to fioletowy.
5. Niektórzy z Was mogą mnie znać z moich 2 blogów.
6.Noszę okulary i jestem ciemną blondynką.
7. Ulubiony gatunek muzyki : rap, hip-hop, pop.

Różnię się bardzo od innych ludzi, nie pod względem fizycznym ale psychicznym. Moje 3/4 życia polega na uśmiechu, widzę go nawet w smutnych sytuacjach. Uwielbiam się śmiać ale to nie znaczy, że nie miewam doła. Często go mam, wtedy ratuje mnie dobra muzyka. Nie jestem za bardzo ufna od czasu, kiedy moja siostra zachorowała na raka. Powoli to zmieniam, choć niełatwo.
Muzyka to moja prawa ręka, cała pasja i styl życia. Nie lubię szarości w życiu, uwielbiam barwę. W przyszłości chciałabym być adwokatem, choć gdy byłam mała chciałam łapać gangsterów. Było to dość dziwne, gdyż reszta dziewczynek chciała mieszkać w zamku z księciem. Mój pokój jest zawalony książkami i pytami z muzyką lub filmami. Uwielbiam książki romantyczne jak na przykład Zmierzch.
Dlaczego Violetta.?
Szczerze mówiąc nie oglądałam jej od początku, tylko od jakiegoś 12 odcinka. Gdy zobaczyłam jej reklamę pomyślałam " kolejny głupi serial, nie mają co puszczać? " Pewnego dnia oglądałam Disney,gdy nagle rozpoczęła się Violetta. Od niechcenia nie przełączałam kanału i zaczęłam oglądać. W jednej chwili wszystko się zmieniło. Postacie, muzyka, fabuła .... Po prostu zainspirowała moje życie. Nie wyobrażam sobie go teraz bez tego serialu tak jak pewnie większość, a może wszyscy, z Was.
Jeżeli chcecie wiedzieć coś jeszcze piszcie w komentarzach, odpowiem.
Dziękuję, że chcieliście wiedzieć coś więcej o mnie i o moich zwariowanym życiu.
Do zobaczenia.! :**

16 komentarzy:

  1. jak ma na imie twoja siostra?jakiego ma raka?dodasz swoje zdj.? jaka jest twoja ulubiona piosenka z Violetty(i nie tylko)?

    OdpowiedzUsuń
  2. super !! już mi się podobasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra ma na imię Paulina,ma białaczkę. Ulubiona piosenka to: Hallelujah a z Violi to chyba Ser Mejor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jestes !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jestes !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś na mnie wrażenie ! :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego amanta violetty wybierasz?
    -leon czy
    -diego???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś bez namyśleń odpowiedziałabym León, a teraz mam wątpliwości. Oboje są wspaniali, dlatego trudno mi wybrać pomiędzy nimi.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubie fioletowy mam nawet pokój takiego koloru

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mysle ze jestes super!! Witam!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie taka sama muzyke jak ty <33 Halleluja- cudoo !!! jestes na oewno super :D :** !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo do mnie podobna :)
    Witamy!!

    OdpowiedzUsuń