1 kwi 2014

Informacja ...

Hej. Chciałybyśmy w tym poście się z wami pożegnać. Więc prosimy o przeczytanie tego posta do końca. A więc, postanowiłyśmy odejść z bloga. Mamy naprawdę za dużo na głowie i jeszcze ten blog....nie dajemy rady! Wiemy że mamy wielu stałych czytelników ale taka jest nasza decyzja. Pod postami i tak pojawia się bardzo mało komentarzy. Jest to już niestety ostatni post na naszym blogu. Trochę trudno nam się z nim rozstać ale na prawdę nie możemy łączyć pisania codziennie postów z nauką, której jest teraz bardzo dużo. Mamy nadzieję że ten niecały rok naszego blogowania dostarczył wam dużo ciekawych informacji na temat obsady i serialu. Właśnie z tego względu urodzin bloga nie będzie i akcja urodzinowa zostaje odwołana. Niestety nasz nabór również. Bardzo przepraszamy wszystkich którzy brali w nim udział. Może uda wam się w innych blogach, albo założycie własne? Tak więc już się z wami żegnamy. Mamy jeszcze dla was jedną bardzo, bardzo ważną rzecz, ale dowiecie się o niej w rozwinięciu posta. 


Bezpośredni odnośnik do obrazka
Koniecznie klikajcie czytaj więcej !

Chcemy wam jeszcze powiedzieć że to wszystko to Prima Aprylis ! Hahaha, nabraliście się? Tak naprawdę wszystko co napisałyśmy powyżej jest NIE prawdą. Oczywiście że zostajemy w blogu! Nie wyobrażamy sobie jak na razie odejścia z niego! 
Jak wiecie, dzisiaj jest popularny i pewnie wam dobrze znany dzień żartów - czyli Prima Aprylis! 





Mieliście udany dzisiejszy dzień? Zażartowaliście też kogoś?
A wy? Nabraliście się na nasz dzisiejszy żart? 
HAHAHAHA :D

Piszcie w komentarzach pod postem !

20 komentarzy:

  1. Kurcze ja już stała na twarzy a tu Prima Aprilis *.&

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAHAHA Ja się nabrałam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ! Ale mnie nabrałyście! Już się wystraszyłam że nie będzie mojego kochanego bloga ! Jesteście cudowne ! Świetny żart !

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHHAHAH Ja się nabrałam ;) Ale muszę wam powiedzieć, że wasz blog jest durny ! Prima Aprilis ! ;) violetta2tv.blogspot.com ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się nabrałam !!!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też sięałam.
    W inne dni nie róbcie takich postów, proszę!!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne że nie ;) Jest tylko jeden taki dzień <3 Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałam się nabrać. Ja jeszcze dzisiaj testt szóstoklasisty pisałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałam się nabrać. Ja jeszcze dzisiaj testt szóstoklasisty pisałam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg... ale się przestraszyłam XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście jakieś nienormalne żeby robić takie posty, to wcale nie było śmieszne ogarnijcie się laski.



    Prima Aprilis. Kocham was i waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie nabrałam i pisałam sprawdzian szóstoklasisty

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja się nabrałam to wy nie wiecie prawie się popłakałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze jestem waszą wielką fanką i wchodzę tu już od jakiegoś roku
      ale ... nie wiedziałam że można tu pisać komentarze bez konta
      na
      facebooku

      Usuń
  14. Jej jak sie wystraszylam! Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Nabrałam się :o

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już jestem taka smutna a tu Prima Aprylis

    OdpowiedzUsuń