12 kwi 2014

Urodziny Ezequiela !

Dzisiaj swoje urodziny obchodzi Ezequiel Radriguez - czyli serialowy nauczyciel i dyrektor studia, Pablo !Właśnie z tej okazji musimy złożyć mu życzenia. Niech wie że Polska o nim pamięta! Piszcie my na twitterze życzenia urodzinowe. Najlepiej jeśli zmienilibyście swoje avatary na flagę biało-czerwoną. 
Jeśli nie za bardzo wiecie co mu pisać, oto przykładowe życzenia i wiadomości:

Todo lo mejor Ezequiel- Wszystkiego najlepszego Ezequiel !
 Feliz Cumpleanos Ezequiel ! - Sto lat Ezequiel !
Todo lo mejor y mucha suerte y deseos Polonia! - Wszystkiego najlepszego i dużo szczęścia, życzy Polska!
Todo lo mejor para tu cumpleaños! Polonia te ama !- Wszystkiego najlepszego z okazji twoich urodzin ! Polska cie kocha!
 Polonia te ama !- Wszystkiego najlepszego z okazji twoich urodzin ! Polska cie kocha!

 Złożycie mu życzenia?

2 komentarze:

  1. Ale on wczoraj miał chyba urodziny bo sprawdziłam w wikipedii

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Izo !
    Ja Cię serdecznie przepraszam .
    Bo ja ci po prostu zazdroszczę bo ty jesteś redaktorką tego bloga i jesteś bardzo odważna tak jak twoja siostra . Proszę wybacz mi . Jestem bardzo emocjonalną dziewczyną. Zrozumiałam dzięki anonimowemu i Karolinie i Martynie że cię naprawdę zraniłam . Jest mi naprawdę głupio .
    Ja te komentarze usunę jeszcze dzisiaj . Naprawdę jest mi MEGA głupio . Obraziłam nie tylko ciebie i twoją siostrę ale również innych . Jest mi naprawdę wstyd i więcej na tym blogu się nie pojawię . To mój ostatni raz tutaj .

    OdpowiedzUsuń