24 kwi 2014

Nie ma bata, Tomas wypada.

Postanowiłam napisać ten post ze względu na te mityczne powroty Tomasa Heredii w 3 sezonie. Otóż tak, na początek sprostowanie : 
1. 3 sezon jest ostatnim. Żadnego 6 sezonu, dzieci czy małżeństwa Leonetty nie będzie.! Nie wierzcie w te plotki, błagam Was. To Violetta, a nie np. Moda na sukces.

Teraz kwestia Tomasa.:
1. Nie wystąpi w 3 sezonie. 

Dowody :
1. Martina w ostatnim wywiadzie potwierdziła, że Tomas ( Pablo ) zakończył definitywnie udział w serialu. Mógłby pojawić się ewentualnie w jakimś odcinku, co jest mało prawdopodobne. Pablo Espinosa nie chciał być znany wyłącznie ze swojego udziału we Violetcie.
2. Filmiki na YT nie dotyczą czołówki 3 sezonu, która ulegnie zmianie. Są to filmiki zazwyczaj : 
- z prób do teledysku " Entre tu y yo " .
- z spotkań prywatnych.
- zza kulis sezonu 1.
3. Wszystkie postacie, które mają wystąpić w 3 sezonie potwierdzili już swój udział. Także Lena - siostra Naty. Widzieliśmy zdjęcie scenariusza, fotki z powstawania nowego sezonu. Nigdzie nie ma postaci Tomasa.

Musimy się pogodzić z tym, że Tomas opuścił nas, wyjeżdżając do Hiszpanii. Plotki były, są i będą, ale nie możemy w nie wierzyć, jeżeli nie są potwierdzone. Pamiętacie plotkę, że jego postać wróci w 2 sezonie.? Była nieprawdą. 2 sezon skończył się już w krajach Latino, więc kto nie wierzy może obejrzeć wszystko po hiszpańsku. Nie zobaczy nigdzie Tomasa.

Także jeżeli znajdziecie jakąś " informację " na temat Tomasa w 3 sezonie, napiszcie na naszego ask'a lub w komentarzu. Wspólnie ustalimy czy jest prawdą, bo po co niepotrzebne konflikty.?


7 komentarzy:

  1. Fajny post ja od początku drugiego sezonu wiedziałam że Tomas nie wróci. Szczerze to nawet go nie lubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju kocham was i wasze posty ! Moja przyjaciółka to angela f.
      Ola

      Usuń
  2. gdyby zrobili taką niespodziankę... :( Eeej znacie jakiegoś bloga co może do nich napisać? On przecież już nie jest związany tylko z "Violettą" :'( Zaraz się poryczeeee :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że będą tylko 3 sezony! ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki konkursu ? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli mam być szczera nie zgadzam się. Osobiście rozmawiałam z Martiną i mówiła mi coś innego apropo sezonów ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. ta na pewno gadałaś z tini nikt ci nie uwierzy tini nawet nie wie że istniejesz gratuluję wyobraźni
    jakby co to do : zuzanna banasiak

    OdpowiedzUsuń