5 kwi 2014

Lodo znów bloguje!

Lodovica trzy dni temu dodała kolejnego posta na swoją stronkę ;) Zapraszam do czytania!

Witam wszystkich. Ten post jest poświęcony Jovanotti (@lorenzojova), włoskiemu piosenkarzowi, który dzisiaj grał na festiwalu Lollapalooza (Festiwal Muzyczny w Buenos Aires  nie mogłam iść, bo jestem przegrana). Niestety widziałam transmisje jego koncertu na komputerze, siedząc na kanapie w moim domu co Mnie smuci. Jova, kocham Cię bardzo. Jeśli to czytasz daj mi znak. Posłuchaj Mnie … kiedy jeszcze przyjdziesz do Buenos Aires? Gdybym był tobą chciałbym zatrzymać. Wiem, że umarłabym gdybyś zobaczył zestaw Violetta!!! Właśnie rozpoczęły się nagrania do nowego sezonu, a Francesca ma nową fryzurę! Co więcej, w ogóle, ja mieszkam w bardzo ładnej okolicy a z nam miasto jak własną kieszeń jak Ty włoski. Mogę zabrać Cię na jedzenie do restauracji, bierzemy partnera, którzy są dwoma prawdziwymi Argentyńczykami, albo zrobić grilla na tarasie. (Ok,Tomi rozpali węgiel, bo nie jestem w tym zbyt dobra). Jest trochę budynków w dół drogi, ale jest to miły widok. Kiedy dotarliśmy do Mechi zaglądałyśmy przez teleskop do domów sąsiadów i nawet udało nam się zobaczyć, jak program telewizyjny oglądają sąsiedzi! Zobaczyć c było zabawne! Zaprosiła i cały swój zespół, klawiszowica który wygląda jak święty mikołaj i inniych też ponieważ chcę być miła. Potem pokażę klawiaturę mojego keyboardu i jeśli chcesz mogę improwizować Serenadę, Rap lub Ballade, które zawsze mnie smucą. Klawisze keyboardu jest trochę brudny bo zdarza się, że często Mnie nie ma i nie zawsze gram. Ale hej, po prostu miło razem spędzić czas. Jestem dobra i mam firmę. Nie narzekam i nie zawodzę innych. Choć poznajmy się.]

Immagine

Co sądzicie o tym poście i idolu Lodo? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz