4 kwi 2014

Konkurs Martiny-tylko dla fanów! [Wyniki]

Martina Stoessel jakiś czas temu zorganizowała konkurs w którym można było wygrać suszarkę trzymaną przez nią samą!Konkurs był dość krótki,ale i tak brało w nim udział ok.2000 osób.Oczywiście każdy chciał by mieć taką ładną,różową suszarkę od Tini!Zadanie było prościutkie,ponieważ wystarczyło tylko lajknąć i udosępnić post!Niestety nie wygrał nikt z Polski.Zakończył się on 2 kwiatnia a wyniki ogłoszono 3 kwietnia 2014 roku.



Nagroda z firmy Too Chic powędrowała do Argentynki-Sofii.Gratulujemy jej oraz bardzo zazdrościmy a wy?Braliście udział?

2 komentarze:

  1. Ja brałam !! Baaaardzooo jej zazdroszę , bo chciałam mieć taką suszarka trzymaną przez Tini ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja brałam !! Baaaardzooo jej zazdroszę , bo chciałam mieć taką suszarka trzymaną przez Tini ;(

    OdpowiedzUsuń