22 kwi 2014

Wakacje-Lodo znów bloguje!

Nasza Lodovica Comello dodała post na swoim internetowym pamiętniku!W tym dzisiejszym poście wytłumaczyła nam swoją nieobecność przez kilka ostatnich dni.A co robiła?Pojechała do Brazylii razem z Xabim,Jorge,Mercedes i jej chłopakiem Tomasem.Oto wpis:

A-E-I-O-U-IPSILON!


Heyheyhey amigosJak się macie ? Trochę czasu mineło od ostatniej wiadomości na blogu  !Przepraszam za moją nirobecenośći powiem, że spędziłam wyczerpujący weekend. Byłam naprawdę baaaardzo zajęta wśród papug, również pływaniem wśród rozgwiazd i gigantycznych żółwidrzemek na leżaku w cieniu palm i kokosów, wycieczkami  statkiem i przekąsek  z egzotycznych owocówEeeeehhhhhh Brazylia jest po prostu złym miejscem . Nigdy jej  nielubiłam .... ;) Hiihihi OK, OK ... to był najfajniejszy weekend w ciągu ostatnich lati myślę, żezasłużyłam ! Egzotyczna Wielkanoc w tym roku. Egzotyczna i dietetyczna , zero ... tak czekoladamango ! MniamCo się działo Zostawiam kilka zdjęćSmakkkk

Zdjęcia dołączone do wpisu :  








2 komentarze: