23 kwi 2014

Gify z tekstami!

Przez ostatni czas bardzo mało uczęszczałam się na blogu,dlatego też dawno nie było gifów z tekstami :) Postanowiłam je dziś zrobić.Zapraszam do rozwinięcia!



-ok

-ooooo

-Ah to dla mnie?!


-i bum!


-hihihih


-Zgubiłam się!


-muszę poprawić grzywkę


-Weź ty się  stąd wynoś!Już!


-Zapraszamy na zawody!


-Ten w czerwonej bluzce jest słaby!


-Dobra spadam


-Podam ci rękę
-Nie!Umiem zejść sama


-mogę dziś do ciebie przyjść
-Nie!Nie mam się w co ubrać!
-No dobra


-To idę


-To idź


-łiii!bawimy się


-Widzieliście to?!!!


-Ale śmiesznie wyglądam


-Jestem rośliną!!


-Ale fajna piosenka


-Północ!


-No chodź,przytul się tu!


Podobają się?

2 komentarze:

  1. Są świetne, a najlepsze: "Mogę do ciebie przyjść? Nie! nie mam się w co ubrać. Uwielbiam was.

    OdpowiedzUsuń