15 kwi 2014

Sesje zdjęciowe Alby!

Alba Rico w serialu gra Naty.Jest piękną a zarazem utalentowaną dziewczyną.Widać to po licznych sesjach zdjęciowych,które właśnie zebrałam i dodałam do tego posta!Fotograf,który robi zdjęcia Albie fotografował jeszcze Valerie Baroni (Lara) czy Candelarie Molfese (Camile).Jego zdjęcia są przepiękne jak widać po licznych sesjach gwiazd.Alba nie jest tak doceniana jak Tini czy Lodo dlatego musimy to zmienić :) Do roboty V-lovers i Albanaticas!


Pierwsza sesja jest czarno biała.Wykonał ją Andres Astudillo.Wygląd Albity jest zupełnie inny niz Naty w serialu!Mi ta sesja bardzo się podoba,ponieważ uwielbiam gdy są wykonane w czarno-białym kolorze.



  


Druga sesja jest bardzo słodka.Alba ubrana jest w czapkę z motywem pandy oraz kapcie ♥ Niestety ukazały się tylko dwa zdjęcia



























Trzecia jest jedną z najładniejszych sesji jakie widziałam u aktorów.Jest ona moją ulubioną u Alby!


Bezpośredni odnośnik do obrazka




I ostatnia czwarta sesja:




A tutaj zdjęcia z backstage oraz zdjęcia z pozostałych sesji:

Zdjęcie

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka


Która sesja podoba wam się najbardziej?

3 komentarze: