11 kwi 2014

Konkurs V-lovers. Pomóżmy sobie.!

Jak wiecie, odcinki Violetty 1 sezon możemy już kupić na DVD. Ukazują się one w tomach. Również, razem z nimi ruszył konkurs od firmy Ameet. Konkurs V-lovers. W każdym etapie jest kolejne zadanie. Bardzo ważne są głosy, więc my chcemy Wam pomóc.



Bierzesz udział w tym konkursie.? Sprawa jest prosta.
Gdy wykonasz pracę, ona zostanie opublikowana, to zostaw tu komentarz z linkiem do niej. Pomóżmy sobie wzajemnie zdobyć nagrody.! Cała redakcja będzie pilnować tego postu, będziemy zażarcie głosować XD. Minął już 1 etap, teraz trwa 2, więc ... wklejamy linki.
Post będzie aktualizowany o kolejne etapy, żeby się nigdzie nie zagubił i był widoczy.
Proszę, abyście przy linku napisali cyferkę, który to etap. Nie chcemy by się komuś mylił.

Tu macie linka, do mojej pracy ( Iza ) 

Zapraszam.!

RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ.!

15 komentarzy:

  1. http://www.ameet.pl/violetta/gallery.php?page=1&ipp=16&type=undefined&season=undefined&item=583 Proszę zagłosuuj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.ameet.pl/violetta/gallery.php?page=1&ipp=16&item=583 Zagłosujesz? Ja już <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Łucjo.!
    To nie ja rysowałam ten rysunek, tylko moja siostra Paulinka.
    To dla niej startuję w konkursie.
    To dla niej żyję.
    To dla niej funkcjonuję.
    To dla niej z sobą nie skończyłam.
    To dla niej są wszystkie nagrody jakie wygrywam.
    To Paulinka wykonuje prace plastyczne, zdjęcia.
    To dla niej zrobię wszystko.
    Zasłużyła na to, choć los urządził jej piekło na ziemi.
    Jest moim wzorem do naśladowania.


    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego jesteś do mnie taka uprzedzona.? Jeżeli masz tu robić spam, bo coś Ci we mnie nie pasuje zapraszam na mojego ask'a. Pokazujesz właśnie, jaką byłabyś redaktorką i jaki masz stosunek do ludzi. Pamiętaj, że może Cię spotkać taki sam los.
    Nie wypowiadaj się o dzieciach chorych na białaczkę, bo rak to nie wyrok.
    Pokazujesz, że życzysz im najgorszego.
    Nie będę się wypowiadać więcej.
    Jeżeli czujesz taki niedosyt hejtów do mnie zapraszam na ask'a : http://ask.fm/adminkalena
    Nie wypowiadaj się o dzieciach chorych na raka, choć wiesz tyle o tej chorobie ile gadają w telewizji.


    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. DROGA ŁUCJO ! JESTEŚ BESZCZELNA , BO OSOBY CHORE MAJĄ KIEPSKO . A TY TEŻ NIE JESTES PERFEKCYJNA . pokaż mi swoją pracę plastyczną ciekawe czy będzie lepsza od Pauliny pracy ! Ona jest chora a ty jeszcze ją wyzywasz . Jesteś okropna !
    Pozdrawiam cię Paulinko i Izo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ps Tak pisałam z anonima bo nie mam konto google !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


  11. http://www.ameet.pl/violetta/gallery.php?page=6&ipp=16&type=vote&season=2&item=649

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Czy jak nie brało się udziału w 1 etapie to można wziąć udział w drugim?

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 etap :) http://www.ameet.pl/violetta/gallery.php?page=1&ipp=16&type=undefined&season=undefined&item=555 proszę o głosy

    OdpowiedzUsuń
  14. można wziąść udział w drugim

    OdpowiedzUsuń