12 wrz 2013

Diego prowadzącym KCA. Głosujcie!



Diego Romos ( German) wystąpi jako prowadzący KCA.

Chodzi w tym o to że nominowani są aktorzy w różnych kategoriach. My głosujemy na wybranego aktora który bardziej nam odpowiada do danej kategorii. Na pewno był już kiedyś post o takim głosowaniu. Pewnie pamiętacie jak dodawałyśmy zdjęcia z aktorami którzy trzymają takie pomarańczowe sterowce. Za wygranie z przewagą głosów właśnie za to je wygrywają! Po prawo jest logo KCA a do góry widać właśnie tego sterowca :)
Tym razem z serialu są nominowani:

*Ulubiony aktor TV:
Jorge Blanco

*Ulubiona aktorkaTV:
Lodovica Comello
Martina Stoessel

*Ulubiona postać TV:

Mercedes Lambre "Ludmiła"

*Objawienie: 
Xabiani Ponce de Leon


Głosujcie TUTAJ aby aktorzy mogli pochwalić się zdobytą nagrodą! 

A tutaj zdjęcia Diega jako prowadzącego
ramos diego Kids Choice Awards 2013



Oraz prezentującego KCA w Argentynie 2013



Ja już głosowałam a wy?

3 komentarze:

  1. Ja mam taką prośbę ,bo dopiero od niedawna czytam ten blog i jest na prawdę czadowy i czy mogły byście mi powiedzieć czy dodajecie tu jakieś odcinki z 2 sezonu jak tak to super a jak nie to czy mogły byście zacząć je dodawać . Wiem że jakoś tak namieszałam sama nie wiem co napisałam ale myślę że wy się w miarę połapiecie hehehe. Kocham was!!! <3
    Wiq24

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo zaczniemy dodawać odcinki 2 sezonu ale po Chiszpańsku...cieszę się że podoba ci się nasz blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nwm jak zagłosować!!!!!!! To po hiszpańsku!!!! A dodacie minki do wiadomości?????

    OdpowiedzUsuń