30 wrz 2013

Info,zdjęcia,posty 2

Hej.Przepraszam,że wczoraj nie dodałam tego post,ale nie miałam czasu :(.Miałam go dodawać co niedziele i tak będzie,ale dzisiaj to wyjątek.Jeżeli nie obejrzeliście jeszcze posta "Info,zdjęcia,posty" to dam wam link:
(KLIK).

W poprzednim tygodniu:
-Martina zmieniła wygląd swojej strony:(KLIK)
-Wyszedł pierwszy miesięcznik Violetty ((KLIK)
-Martyna będzie dodawać obrazki z stronki "Besty".Jest już 1 i 2 część:(1 część)   (2 część)
-Wyszedł teledysk do "Nuestro Camino" (KLIK)
-Martina i reszta byli w Paragwaju.Tu mamy 5 postów :D : (Post 1)  (Post 2)  (Post 3)
(Post 4)  (Post 5)
-Martyna odkryła,że tata Martiny ciągle robi dziwne miny do zdjęć heh (KLIK)
-Martina ma kolczyk (KLIK)
-Pojawił się konkurs (nie na blogu) (KLIK)

No i oczywiście zmienił się wygląd bloga :D Jest śliczne zdjęcie na początku,zmienione tło oraz są strony po prawej strony żebyście mogli się z nami skontaktować.Możecie wysyłać e-maile z pytaniami albo z jakimiś pomysłami na post :D Będziemy bardzo wdzięczne ;).Niestety ciągle myślimy jak ustawić ikonkę ask.Jakoś nie da się jej ustawić.Jeśli ktoś wie to bardzo proszę niech napisze w e-mailu,w komentarzu lub na asku,którego link jest na końcu posta.Mam dla was też nowinę.Jakoś w październiku razem z Martyną postaramy się zrobić stronkę na facebooku!

A teraz mam dl was filmik z całego En Vivo w Paragwaju:


1 komentarz: