18 wrz 2013

INFORMACJA - Violetta w kinach !


INFORMACJA !
Mam dla was ważną informacje na temat seansu 'Violetta tylko dla fanów" w moim  wczorajszym *POŚCIE* .
Otóż 12 października film odbędzie się o godzinie 12:00 i 16:00 .
Jednak 13 października film odbędzie się tylko o godzinie 12:00.

Tylko w kinach sieci Helios jest puszczany ten seans. Nie w każdym ! Jedynie w kinie "Femina" w Warszawie.

Wiele osób zadaje pytania jaka jest cena biletów. Ja jedyna dokopałam się do ceny bo nikt inny jeszcze na żadnych stronach czy blogach jej nie podał. No więc cena normalnego biletu to 16,00 zł.
Tak jest napisane na stronie Helios gdzie już teraz można rezerwować i kupować bilety !!
Link: strona Helios      <---- na tej stronie kupisz bilety!
Można równie kupować bilety w tym kinie.

----------------------------------------------


I jak? Pójdziecie na ten seans dla fanów Violetty? Ja jeszcze nie wiem. Moim zdaniem bilety są dość tanie...szczerze myślałam że będą droższe. Ale to nawet lepiej :D //M

2 komentarze:

  1. A dlaczego nie ma cen na stronie tych kin? :( Nie ma w sobotę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma na stronie cen? Są tylko musisz wejść w link w poście na strone Heilios wybrać kino. Wpisać na jaki seans chcesz isc kliknąć "kup bilety" i tam wybierasz miejsce u już :)

      Usuń