20 wrz 2013

Pomysł- Zdjęcia z tekstami

Mam dla was super propozycje ! Wpadłam na świetny  pomysł , bo leże cały dzień i jestem chora dlatego posty dzisiaj tak szybko ;) No więc chodzi o to że może na blogu pojawią się zdjęcia z tekstami ! Coś na przykładzie tego pod spodem (Sama to stworzyłam) . Myślę że to fajny pomysł i dość interesujący. Jest to trudne do zrobienia ale mam nadzieję że jakoś dam radę. Co o tym myślicie? Piszcie na asku i w komentarzach czy robić od czasu do czasu takie posty.


Jak wam się podoba pierwsze zdjęcie z tekstami na pokazanie jak będzie to wyglądać? 
Chcecie niektóre posty w takim stylu?

4 komentarze:

  1. czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł dodaj jakieś nowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, bardziej podobają mi się gify, ale może być :D. PS. Dodaj jakieś nowe gify, bardzo je lubię. Julcia :3

    OdpowiedzUsuń