28 wrz 2013

Mina do zdjęć

Hej!
Oglądałam zdjęcia Martiny ze swoim tatą. Doszłam do wniosku że jej ojciec na zdjęciach zawsze robi dziwną minę ! To trochę śmiesznie brzmi 'dziwna mina' ale tak jest ;) Po prostu na każdym zdjęciu ma usta dziwnie skrzywione...to po prostu taki fakt. No więc można stwierdzić że to jego ulubiona mina do zdjęć.
Teraz mam dla was parę zdjęć. One są właśnie z Martiną i jej tatom. To jest tak jakby dowód że to jego ulubione miny :D









Jeszcze mam dla was taką informację że po prostu nie dam rady w weekend zrobić tej ikonki do aska. Nie wiem jeszcze kiedy ją zrobię. Wiem że to jest bardzo potrzebne. Tylko kompletnie zapomniałam jak to się robi. Teraz dochodzę do tego xD . Może mi się jeszcze uda ale nie obiecuję. Bądźcie dobrej myśli ! :) Daję wam link do aska, pytajcie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz