13 wrz 2013

Wyglądaj jak Violetta!!!

Hej!Dziś piszemy ten post wspólnie.Specjalnie się dziś spotkałyśmy,żeby dodać ten post.Będzie on nawet długi i ciekawy!Będzie on dotyczył wskazówek żeby wyglądać jak Violetta. W poście:

  • Zdjęcie jak Tini wygląda na początku
  • Make-up Violetty
  • Manicure Violetty
  • Stylizacja (ubiór)Violetty
  • Fryzura jak Violetta
  • Zdjęcie wyglądu końcowego 
  • Wskazówki i porady w filmikach i nie tylko 
Na początek zdjęcie jak Tini wyglądała najpierw:


Make-up 
   

Mamy dla was zdjęcie ze wskazówkami i krokami jak pomalować sie w stylu Violi !


Teraz filmik: 


Filmik jest w innym języku więc przetłumaczy krok po kroku :) 
Na początku nakłada biały  korektor i go rozsmarowuje po powiece. Potem pędzelkiem maluje oczy różowym cieniem. Nad nim maluje fioletowym cieniem. Następnie troszeczkę wyżej białym. Potem czarnym ajlajnerem maluje górną i dolną kreskę. Później dokleja sztuczne rzęsy i maluje je tuszem do rzęs. Pod koniec nakłada fluid. Potem zwykły puder. Na koniec nakłada róż na policzka i maluje usta. Make-up Violetty skończony !
                                   Manicure
Filmik:


W filmiku:

Najpierw narysuj różnie wzorki np.serduszka,nutki na białej kartce.Póżniej pokoloruj je i wytnij. Maluje bezbarwnym lakierem.Potem paznokcie maluje srebrnym lakierem.Weź zapałkę posmarowaną na czubku klejem i przyklejaj na paznokcie wycięte wzorki.Zapałkę możesz też zamoczyć w farbie i coś dorysować.Na końcu nakłada warstwę przezroczystego lakieru
Fryzura

        

Żeby uzyskać taki efekt :


Należy: Lokówką zakręcić tylne włosy. Następnie przednie podnieść lakierem. Od razu uzyskasz fryzurę serialowej Violetty. Proste prawda?
Ubiór


Rada: Jeśli chcesz ubierać się jak Violetta zakładaj lekkie, zwiewne pastelowe spódniczki. Bluzki najczęściej na krótki rękaw. Czasem zakładaj według twojego uznania zakolanówki. Violetta często ma buty na obcasach lub koturnach. Jeśli tobie byłoby w nich wygodnie to zakładaj :) Jeśli chodziło fryzurę to czesz się w to co chcesz ! Mogą być rozpuszczone łosy, splecione w warkocz, kitkę, mieć pokręcone włosy czy inne ciekawe fryzury.Mam nadzieję że to przydatna rada. Powodzenia !

Wynik końcowy całej stylizacji Violetty:




Ten post pisałyśmy bardzo długo. Specjalnie u siebie nocujemy żeby w nocy dodawać jeszcze jakieś inne posty. Dlatego jak się obudzicie to od razu odwiedźcie bloga bo będą nowe posty:) Zapraszamy ! Myślimy że docenicie nasz wysiłek i poświęcenie. 
Aha, no i zachęcamy do zadawania pytań na asku. Z chęcią odpowiemy! 

23 komentarze:

  1. cześć proszę martyna wrzucaj więcej zdięć leona i violetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie beędę dawała zdjęć z Leonem wiem że pocałowałam go jako 1. Ale rozpowiedział to wBłeno Aries.Przepraszam cię Izabelo.

      Usuń
  2. Sonia.7 listopad 2013 r godz.21:53. Cześć Martna wrzucaj więcej zdięć i informacji o modzie. Ojęzyku hiszpańskim. I oczywiście o tobie. Odpisz jak tylko to przyczytasz. PROSZĘ.PROSZĘ.PROSZĘ.PROSZĘ.PROSZĘ.PPPPRRROOOSSSZZZĘĘĘ.PROSZĘ.PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ.NARKA.NARKA.NARKA.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super zapraszam na mojego>>>>>violetta12234.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej a do tego stroju to rajstopy czy bardziej getry

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam plan przebrać się za Violę na karnawał. Oglądam Violę i bardzo ją lubię , jest świetna! A tak na marginesie to jestem bardziej za LEONETTĄ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham violette i uwielbiam jej serial nigdy nie lubiałam tak żadnego serialu jak violette <33 uwielbiam jej piosenki i ją samą czyli martine stossel ona jes niesamowita i oczywiście bardzo chce żeby była z leonem ( jorge blanco ) bo diego ją zrani kocham LEONETTE

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham violette od pierwszeg wejrzenia ;-****** chciałambym zobacztyc ją na rzywo

    viola love love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam tak samo uwielbiam ją

      Usuń
  13. fryzury są super ja najczęściej nosze fryzury violi z 1 sezonu

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie violetta tak naprawde na koniec będziesz z leonem czy z kimś innym ?bardzo lubię cię i leona prosze abyście byli razem jesteście bardzo ładną parą <3 <3 super Natalia.....

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalia wiesz że to nie jest oficjalna strona

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawia mnie jak ona ten alainer daje ze ma go tak ładnie napiszcie jeszcze posty o tym że np być jak Violetta ubrania np. poszukajcie ubrań z 1 i 2 sezonu i dajcie linki które nie będą znowu takie drogie. Taka Moja Uwaga :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę
    Opis po kolei
    Viole-love

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię Violettę Twój blok jest bardzo fajny i pomógł mi wymyślic strój na karnawał
    dzieki

    OdpowiedzUsuń
  19. super tylko zróbcie więcej stylizacji i fryzur. Ciekawszych. Ale ogólnie post super

    OdpowiedzUsuń