29 wrz 2013

Pokój jak Violetty!

Na dziś przygotowałam dla was post o pokoju Violetty.Jeśli marzysz by mieć podobny to przeczytaj koniecznie ten post.Znajdą się w nim zdjęcia pokoju Violetty i linki do zakupu podobnych rzeczy,które Violetta ma w swoim pokoju.Jak np.będziemy mówić o biurku to pod spodem będzie link do podobnego. Dużo się nad nim napracowałam,więc myślę,ze się spodoba :D
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                     Przerób swój pokój na pokój Violetty!



Łóżko

No więc zacznijmy od łóżka.Łóżko jest w stylu amerykańskim czy z takim oparciem z tyłu.Pościel jest w kwiaty a poduszki biało-fioletowe.Jak widzicie łóżko połączone jest także z białymi półkami.
Jeżeli chcecie kupić takie łóżko wpiszcie w internet łóżko amerykańskie.Wyświetli wam się pełno sklepów,w których będzie dostępne.Jeśli chodzi o pościel to znalazłam podobną (KLIK),a o poduszki (KLIK).

                                                                      Biurko
Biurko jest białe z wyciętymi tak jakby kółkami.Krzesło jest metalowe.Na biuru znajduje się dużo rzeczy.Jest na nim niebieska biurkowa lampka (KLIK).Znalazłam podobne krzesło,ale niestety jest bardzo drogie.Jeżeli ktoś chciałby też mieć takie krzesło niech po prostu wpisze w internet krzesło metalowe i tam wyświetlą mu się najróżniejsze aukcje z tymi krzesłami.Ja znalazłam bardzo podobne (KLIK).Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć podobnego biurka,Znalazłam tylko takie (KLIK).

                                    Ściany
Ściany są koloru różowego.Ściana przy biurku jest jasno różowa a pozostałe ciemniejsze.Na ścianach Viola ma różne półki,wycinki z gazet itp.Na zdjęciu pod spodem bardziej to widać.Violetta ma też na ściany symboliczny kwiatek.Występuje on w logo,jest na pamiętniku,na laptopie Violetty.Jest on także pokazany na zdjęciu po lewej stronie.Jest to taka jakby naklejka.Niestety znalazłam tylko coś takiego (KLIK)..Jakbyśmy patrzyli na prost na zdjęciu to Violetta ma takie białe półki na ścianie (KLIK).Ma też pełno różnych ozdób na ścianach,ale to zależy już od waszego gustu :D  Obok szafek znajdują się takie fioletowe wzorki.Widzicie?Nazywają się one "esy-floresy".Znalazłam bardzo podobny wzorek.Nawet jest on z tym symbolicznym kwiatem (KLIK).


Myślę,że wam się spodobało,ponieważ dużo się nad tym namęczyłam ;)

   

18 komentarzy:

  1. świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. NIC NIE JEST PODOBNE! SAMA DUPA!

    OdpowiedzUsuń
  3. może nie identyczne ale podobne i ładne więc Aniu Tomaszewska nie obrażaj innych! napracowała się!

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń
  5. mhh. Pomyśl może tak innych nie stać na takie coś . Ja to już wole by było w takim poscie np , co mamy zrobić by wszystkiego nie zmieniać a mieć troszke w stylu Violetty . Musisz się jeszcze poduczyć ...

    OdpowiedzUsuń

  6. Nowe odcinki wcale nie 30 grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wie ktoś gdzie można kupić takie łóżko jak ma Violetta? Bo ja nie mogę znaleźć. Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. super dzięki z a podpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem największą fanką violetty mam 2 pamiętniki naklejki 200 karteczek gry puzle gazetki branzoletki i wiele wiele wiele innych żeczy

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy do pokoju można też kupić w sklepie internetowym hippo-sklep.pl/violetta ja tam kupiłam sobie pościel i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonim z 15 kwietnia- nie chcę się chwalić, ake ja mam pamiętnik, sekretnik 1 i 2, 3 płyty, byłam 2 razy na koncercie i uzbierełam autografy od obsady. Sory że z anonima, ale nie mam konta google. A, i fajny post;)))

    OdpowiedzUsuń